نیرمالا سیتارامان با وزیر امور خارجه کره دیداری دوجانبه برگزار کرد و فرصت های سرمایه گذاری در هند را برجسته کرد

نیرمالا سیتارامان با وزیر امور خارجه کره دیداری دوجانبه برگزار کرد و فرصت های سرمایه گذاری در هند را برجسته کرد

وزیر دارایی اتحادیه، نیرمالا سیتارامان

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی اتحادیه روز پنجشنبه در دیدار دوجانبه با همتای کره جنوبی خود، فرصت های بیشتری را در هند برای سرمایه گذاری در تولید، فرآوری مواد غذایی و منابع دریایی برجسته کرد.

سیتارامان در حاشیه پنجاه و ششمین نشست سالانه بانک توسعه آسیایی در اینچئون با چو کیونگ هو، معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد و دارایی، کره جنوبی ملاقات کرد.

وزیر اتحادیه در طول سفر خود از شرکت سرمایه گذاری کره (KIC) و سایر سرمایه گذاران دعوت کرد تا سرمایه گذاری در بخش زیرساخت هند را پیش ببرند.

نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی در کره جنوبی برای شرکت در نشست سالانه بانک توسعه آسیایی

Nirmala Sitharaman SBI را پس از آن که یک زن مسن مجبور به راه رفتن با پای برهنه برای دریافت حقوق بازنشستگی شد، بیرون کشید.

او همچنین چارچوب سیاست توانمندسازی هند برای خودروهای الکترونیکی و بخش‌های هیدروژن سبز را برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاری در هند با مشارکت دولت کره برجسته کرد.

FM Smt. @nsitharaman بر فرصت‌های بیشتر در هند برای #سرمایه‌گذاری در #تولید، #انرژی‌های تجدیدپذیر، #زیرساخت‌ها، #داروسازی، #فرآوری مواد غذایی، از جمله منابع #دریایی و سایر بخش‌ها تاکید کرد.

سیتارامان در ادامه به همتای کره‌ای خود درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای ارزش افزوده در بخش غذاهای دریایی در هند و پروژه‌های جدید شناسایی شده تحت توافقنامه چارچوب EDCF (صندوق همکاری توسعه اقتصادی) اطلاع داد و برای اجرای سریع‌تر آنها ابراز امیدواری کرد.

او گفت که هند به دنبال روابط دوجانبه متعهدانه تر بین دو کشور و راه های بیشتری برای تعمیق بیشتر همکاری های سرمایه گذاری است.

وزارت دارایی در توییتر نوشت: “چو کیونگ هو گفت که دو کشور باید به گسترش همکاری و تعامل ادامه دهند و امیدوار است که کره فرصت مشارکت در راه های سرمایه گذاری در هند را پیدا کند.”

در این دیدار، سیتارامان خاطرنشان کرد که قرارداد وام EDFC که اخیراً برای پروژه “تاسیس راه ارتباطی فوق العاده ناگپور-ممبای” به امضا رسیده است، دروازه ای را برای سایر پروژه های توسعه در هند باز خواهد کرد.

آقای چو کیونگ هو با اشاره به پروژه ناگپور به FM Smt اطلاع داد. @nsitharaman که سرمایه‌گذاری کره‌ای در این پروژه در حال حاضر 215 میلیارد وون (تقریباً 1495.68 کرور) است.”

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام