هیچ چیز نمایشگر، باتری، چیپست و سایر جزئیات را قبل از عرضه Nothing Phone (2) نشان نمی دهد

هیچ چیز نمایشگر، باتری، چیپست و سایر جزئیات را قبل از عرضه Nothing Phone (2) نشان نمی دهد

شرکت Nothing به رهبری Carl-Pei بیشتر جزئیات اصلی گوشی آینده Nothing Phone را فاش کرده است (2). هیچ اطلاعاتی درباره نمایشگر، باتری و چیپست گوشی 5G آینده که قرار است در ماه جولای عرضه شود، فاش نشده است.

گوشی آینده Nothing Phone (2) قرار است در ماه جولای عرضه شود و این شرکت قبلاً جزئیات زیادی را در مورد دستگاه قبل از عرضه رسمی آن افشا کرده است. تقریباً یک ماه قبل از عرضه، هیچ اطلاعاتی درباره نمایشگر، باتری و چیپست گوشی 5G آینده فاش نکرده است.

به گفته این شرکت، Phone (2) سازگار با محیط زیست خواهد بود و از نرم افزار اندروید پشتیبانی طولانی مدت دریافت خواهد کرد. آنها همچنین بسیاری از مشخصات اصلی که دستگاه خواهد داشت را فاش کرده اند.

هیچ چیز تلفن (2) مشخصات تایید شده
در یک پست توییتری، Nothing تایید کرد که گوشی جدید دارای نمایشگری 0.15 اینچی بزرگتر از مدل قبلی خود، Nothing Phone (1) خواهد بود. این بدان معنی است که Nothing Phone (2) دارای صفحه نمایش OLED قابل توجه 6.7 اینچی، مشابه گوشی نسل اول خواهد بود.

مقالات مرتبط

کارل پی بنیانگذار آن می گوید: «گزارش های مربوط به Nothing Phone (1) Lite جعلی هستند

هیچ چیز تلفن (1) راه اندازی: محل تماشای رویداد راه اندازی، قیمت مورد انتظار و مشخصات

باتری Nothing Phone (2) 200 میلی آمپر ساعت بزرگتر از مدل قبلی خواهد بود که نشان می دهد با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی در مقایسه با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نسخه قبلی عرضه می شود. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که گوشی جدید 5G به لطف استفاده از چیپست پرچمدار Snapdragon 8 + Gen 1، 5 کیلوگرم وزن کمتری نسبت به نسخه قدیمی دارد و عملکرد عالی را ارائه می دهد.

هیچ چیز همچنین بر سازگاری با محیط زیست تلفن تأکید نمی کند (2). این شرکت بیش از 90 درصد از فولاد بازیافتی را برای تمام 28 قطعه مهر زنی فولادی و 80 درصد قطعات پلاستیکی با منبع پایدار را در میان سایر اقدامات آگاهانه محیطی استفاده کرده است. این دستگاه دارای قاب های جانبی آلومینیومی خواهد بود که از 100 درصد مواد بازیافتی ساخته شده است و بسته بندی آن بدون پلاستیک خواهد بود و بیش از 60 درصد از فیبر بازیافتی تشکیل شده است.

Nothing Phone (2) واجد شرایط دریافت 3 سال ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید و 4 سال به روز رسانی امنیتی خواهد بود. جزئیات بیشتر در مورد دوربین، طراحی و سایر جنبه های این گوشی هنوز توسط شرکت فاش نشده است.

هیچ چیز تلفن (2) قیمت ممکن در هند
با توجه به توجهی که Nothing Phone (1) برای طراحی و ویژگی های آن به خود جلب کرده است، علیرغم معرفی توسط یک شرکت جدید، دیدن این که نسل بعدی گوشی Nothing چه چیزی در انبار دارد، جذاب خواهد بود.

انتظار می رود که Phone (2) در زمان عرضه در ماه جولای در هند کمتر از 40000 روپیه قیمت داشته باشد. برای یادآوری، تلفن (1) در کشور با قیمت 32999 روپیه معرفی شد و از طریق Flipkart در دسترس قرار گرفت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام