ورزشکار سابق فلج دیپلم خود را می گیرد و مورد تشویق ایستاده قرار می گیرد

ورزشکار سابق فلج دیپلم خود را جمع آوری می کند، ویدیو شما را احساس می کند

اسکرین گراب. Twitter/@GoodNewsCorres1

نوبل هاسکل، ساکن ایالات متحده، قبل از اینکه قربانی شرایط شود، به دلیل مهارت های ورزشی خود شناخته شده بود. در ژوئن 2021، او پس از یک تصادف شدید رانندگی فلج شد. به او گفته شد که دیگر هرگز نمی تواند راه برود. با وجود این، هاسکل در تلاش خود استقامت کرد و حتی تصمیم گرفت به تحصیل خود ادامه دهد.

نوبل هاسکل اکنون فارغ التحصیل شده است. اینترنت با تماشای ویدئویی از مراسم فارغ‌التحصیلی از دبیرستان هاسکل پر از اشک بود. در این ویدئو این ورزشکار سابق برای دریافت مدرک دیپلم خود با استفاده از چوب دستی روی صحنه رفت. یک حساب کاربری توئیتر به نام GoodNewsCorrespondent این ویدئو را توییت کرد و نوشت: «نوبل هاسکل، دانش آموزی که چهار پلژی است، برای دریافت دیپلم خود راه می رود! نوبل، یک ورزشکار کراس کانتری، در ژوئن 2021 در یک تصادف رانندگی گردنش شکست. او مصمم بود دوباره بدود. او به عنوان دانشجوی ممتاز سال انتخاب شد!»

یک نگاه به ویدیو بنداز:

در حالی که هاسکل برای گرفتن گواهینامه اش جلو می رفت، معلمان و همکلاسی ها او را به شدت تشویق کردند. این ویدیو بیش از 9 میلیون بازدید داشته است. همچنین لایک ها و نظرات صمیمانه زیادی در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرد. یکی از کاربران نوشت: «بهتر است بایستید و آن مرد جوان را تشویق کنید!»

کاربر دیگری نوشت: «در موفقیت او عزت و نجابت زیادی نهفته است. من به او سلام می کنم.»

پدر و مادرش نام مناسبی را برای او انتخاب کردند! او به‌عنوان یک شخصیت نجیب معرفی می‌شود که باید مورد تحسین قرار گیرد و به‌عنوان کسی که تلاش می‌کند شبیه او باشد، مطرح می‌شود.» یکی از این افراد ضمن قدردانی از شجاعت مرد جوان نوشت.

هاکل در مصاحبه با 9News در مورد بهبودی خود صحبت کرد. او گفت: «مشاهده پیشرفت روز به روز سخت است، اما وقتی شروع به نگاه کردن به گذشته می‌کنید، گام‌های بزرگی را می‌بینید که ما با چیزهایی مانند راه رفتن، چیزهایی مانند تعادل من، و چیزهایی مانند توانایی برای مدتی بایستید برای اینکه بتوانم به اینجا برسم، کار بسیار سختی لازم است.»

خانواده هاکل در حال سازماندهی یک “پیاده روی/دویدن 5K” هستند تا برای درمان او پول جمع کنند. برای شرکت در این رویداد فقط 5 دلار هزینه دریافت می شود و کمک های اضافی نیز پذیرفته می شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام