وزیر امور خارجه سیتارامان به کنگ ضربه می زند و می گوید اپوزیسیون حق ندارد در مورد تورم صحبت کند

نظرسنجی کارناتاکا در سال 2023: سیتارامان وزیر امور خارجه کنگ را مورد حمله قرار داد و گفت که مخالفان «حق ندارند» در مورد تورم صحبت کنند.

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی، پس از رای دادن به صندوق رای گیری انجمن آموزش بهارات در جایانگار، بنگالورو. Twitter/@nsitharamanoffc.

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند روز چهارشنبه گفت که مردم این کشور نباید تحت فشار تورم قرار بگیرند و مخالفان «حق ندارند» در مورد آن صحبت کنند.

سیتارامان یکی از رای دهندگان اولیه بود که حق امتیاز خود را در انتخابات کارناتاکا در سال 2023 اعمال کرد. وزیر رای خود را در یک مرکز رای در بنگالورو به صندوق انداخت.

در مورد تورم، من با مردم هستم که بله، نباید باری بر دوش آنها باشد، اما مخالفان حق ندارند (در مورد آن صحبت کنند). آنها باید به دوران تصدی خود نگاه کنند. از سال 2014 تا به امروز، گام های زیادی توسط نخست وزیر نارندرا مودی، نخست وزیر در مرکز برداشته شده است.

تورم خرده فروشی هند در ماه مارس به کمترین میزان در 15 ماه گذشته یعنی 5.66 درصد در مقایسه با 6.95 درصد گزارش شده در دوره سال قبل کاهش یافت. انتظار می رود داده های ماه آوریل به زودی منتشر شود.

“نمونه حماقت”

سیتارامان همچنین کنگره را به خاطر وعده ممنوعیت باجرنگ دال مورد حمله قرار داد. وزیر آن را «نمونه حماقت» خواند.

کنگره در مانیفست خود برای نظرسنجی های کارناتاکا در سال 2023 ظاهراً وعده داده است که باجرانگ دال – شاخه جوانان ویشوا هندو پریشاد – و گروه اسلامگرای غیرقانونی جبهه مردمی هند (PFI) را “ممنوع” خواهد کرد و گفت که چنین سازمان هایی “دشمنی یا نفرت” را ترویج می کنند. علیه جوامع

او گفت: “ما همیشه هانومان چالیسا را ​​می خوانیم و برای باجرنگ بالی دعا می کنیم، اما آنها (کنگره) در زمان انتخابات این کار را انجام می دهند. آنها در بیانیه خود ذکر کرده اند که این نمونه ای از حماقت است.”

همچنین در جریان مبارزات سیاسی در کارناتاکا برای انتخابات مجلس، موضوع باجرنگ دال در کانون توجه قرار گرفت.

انتخابات مجمع کارناتاکا 2023

رای گیری در 224 حوزه انتخاباتی در کارناتاکا در ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 10 می آغاز شد. در مجموع 2615 نامزد در رقابت هستند.

امتیاز اکثریت برای تشکیل دولت در کارناتاکا 113 کرسی است.

رای گیری در 58545 شعبه رای گیری در 37777 نقطه جریان دارد. در مجموع ۴۲ میلیون و ۴۸ هزار و ۲۸ رای دهنده جدید برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند.

حدود 5.3 کرور رای دهنده عمومی امروز رای خود را به صندوق می اندازند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام