وزیر کشور آمیت شاه در بلگاوی نمایشگاه جاده ای برگزار می کند

نظرسنجی کارناتاکا 2023: وزیر کشور آمیت شاه در بلگاوی نمایشگاه جاده ای برگزار می کند

آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه و رهبر ارشد BJP در یک جلسه عمومی برای انتخابات آتی مجلس کارناتاکا در میسور سخنرانی می کند. فایل PTI

آمیت شاه، وزیر کشور اتحادیه، پیش از انتخابات کارناتاکا در سال 2023، یک نمایش جاده ای در بلگاوی برگزار کرد. ایالت جنوبی در 10 می به پای صندوق های رای خواهد رفت.

جمعیت عظیمی از طرفداران BJP خودروی آمیت شاه را محاصره کرده و راهپیمایی را اسکورت کردند. شاه در حالی که در آخرین مرحله مبارزات انتخاباتی به دنبال حمایت رأی دهندگان بود، به جمعیتی که در دو طرف صف کشیده بودند، دست تکان داد و سلام کرد.

انتخابات کارناتاکا 2023: آمیت شاه به کنگره حمله کرد و می‌گوید که پیروزی آن با «دنده معکوس» حالت می‌گیرد.

انتخابات کارناتاکا 2023: مقامات نظرسنجی هلی کوپتر را جستجو می کنند که خانواده دی کی شیواکومار در آن سفر کرده اند.

اوایل امروز، نخست وزیر نارندرا مودی یک نمایش جاده ای به طول 8 کیلومتر در بنگالورو برگزار کرد. این دومین نمایش جاده ای نخست وزیر در دو روز گذشته بود.

به گفته منابع حزب، نمایش جاده ای از مجسمه Kempegowda در جاده نیو Thippasandra به Trinity Circle حدود یک ساعت و نیم طول کشید.

BJP در روز جمعه مسیرهای نمایش جاده ای طولانی دو روزه مودی در بنگالورو را با توجه به آزمون ورودی ملی واجد شرایط بودن (NEET) تغییر داد.

مودی پس از نمایش جاده‌ای دیروز خود در توییتی نوشت: «کاش فقط کلمات می‌توانستند آنچه را که در بنگالورو دیدم توصیف کنند! من در برابر مردم این شهر پر جنب و جوش تعظیم می کنم که محبتی را در من جاری می کنند که برای تمام عمرم آن را گرامی خواهم داشت.»

نخست وزیر همچنین در اواخر امروز چهار نشست عمومی در مناطق مختلف این ایالت برگزار خواهد کرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.