ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین از غرب می‌خواهد کمک‌های وعده داده شده برای حمله به روسیه را ارائه کند

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین از غرب می‌خواهد کمک‌های وعده داده شده برای حمله به روسیه را ارائه کند

به گفته ولودیمیر زلنسکی، تاخیر در رسیدن کمک های وعده داده شده، حمله نظامی برنامه ریزی شده توسط اوکراین را متوقف کرده است Image Courtesy AP

جنگ روسیه و اوکراین: ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین از ایالات متحده (ایالات متحده آمریکا) و دیگر کشورهای غربی خواسته است تا کمک‌های نظامی مهمی را برای یک حمله متقابل مورد انتظار علیه روسیه ارائه کنند.

به گفته ولودیمیر زلنسکی، تاخیر در رسیدن کمک های وعده داده شده، حمله نظامی برنامه ریزی شده اوکراین را متوقف کرده است.

با (آنچه در حال حاضر داریم) می‌توانیم جلو برویم، و فکر می‌کنم موفق باشیم. اما ما افراد زیادی را از دست خواهیم داد. من فکر می کنم که این غیر قابل قبول است. پس باید صبر کنیم رئیس جمهور اوکراین به رسانه ها گفت: ما هنوز به زمان بیشتری نیاز داریم.
زلنسکی گفت که تیپ‌های رزمی ارتش اوکراین تقریباً برای حمله به روسیه آماده هستند، اما همچنان به «چند چیزهایی» نیاز دارند، از جمله خودروهای زرهی که «به صورت دسته‌ای وارد می‌شوند».

اوکراینی

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی در سفری غیرمنتظره به فنلاند برای اجلاس نخست وزیر کشورهای شمال اروپا

اوکراینی

گلوله‌های اوکراینی سربازان روسی را نکشته، کمک‌های اولیه بد کشته شدند.

کشورهای غربی امیدوارند که حمله مورد انتظار اوکراین در جنگ علیه روسیه تعیین کننده باشد و خطوط مقدم را که برای ماه ها بدون تغییر باقی مانده اند، بازسازی کند.

با این حال، ارتش روسیه در حال آماده شدن برای خنثی کردن حمله اوکراین است و دفاع خود را در امتداد خط مقدم که به طول 1450 کیلومتر از مناطق لوهانسک و دونتسک در شرق اوکراین تا Zaporizhzhia و Kherson در جنوب ادامه دارد، تقویت کرده است.

دولت اوکراین با اعتراف یکی از مقامات ارشد دولتی که این حمله را نباید به عنوان یک حرکت بالقوه تعیین کننده در جنگ علیه روسیه تلقی کرد، تلاش کرده است تا انتظارات را در مورد حمله آتی کاهش دهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام