ویدیوی ویروسی مردی را نشان می دهد که در جریان دعوای خیابانی در تورنتو از مار استفاده می کند

ویروسی: مرد تورنتویی از مار حیوان خانگی خود برای حمله به قربانی در جریان درگیری خیابانی استفاده می کند

اسکرین گراب. Twitter/@crazyclipsonly

اینترنت مکانی است که در آن انواع چیزهای عجیب و غریب از سراسر جهان پیدا خواهید کرد. مردم اغلب در حال انجام کارهای عجیب و غریب در ویدیوها دیده می شوند که اغلب به صورت ویروسی می شوند و به راحتی توجه همه را به خود جلب می کنند. یکی از این ویدئوها از تورنتو کانادا منتشر شده است، جایی که مردی در هنگام دعوای خیابانی از مار به عنوان سلاح برای حمله به مرد دیگری استفاده می‌کند. بر اساس گزارش رسانه ها، این حادثه هفته گذشته در خیابان Dundas West و منطقه Manning Avenue رخ داد که در آن دو مرد در حال درگیری با یکدیگر دیده شدند. ویدئویی از دعوای آنها نیز در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

توسط صفحه ای به نام در توییتر به اشتراک گذاشته شده است کلیپ های دیوانه، این ویدیو نشان می دهد که این دو در میانه راه با یکدیگر درگیر می شوند. با بالا گرفتن درگیری آنها، یکی از آنها شروع به تاب دادن مار کرد تا به طرف مقابل حمله کند و او به دفاع از خود ادامه داد. مدت کوتاهی پس از آن، یک خودروی پلیس را می توان دید که در حال عقب نشینی است، زیرا مأموران مداخله کردند و مردان را در خیابان دراز کشیدند. از طرف دیگر مار را می توان در حال لغزش دید.

تماشا کردن:

در توضیح این ویدیو آمده است: «دید از مار حیوان خانگی خود به عنوان سلاح در جریان دعوای خیابانی در تورنتو استفاده می‌کند. پلیس تورنتو نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تماسی در مورد مردی دریافت کرده است که گفته می شود مردم را با یک مار پیتون تهدید می کند.

در این بیانیه آمده است: “درگیری فیزیکی رخ داد و این مرد از مار پیتون برای حمله به قربانی استفاده کرد.”

بر اساس این گزارش، متهم به نام لورنیو آویلا 45 ساله شناسایی شده است. او به حمله با سلاح و ایجاد درد یا رنج غیرضروری به حیوان متهم شده است و در حال حاضر در بازداشت به سر می برد.

واکنش ها به ویدئو

به محض انتشار این ویدئو، کاربران شبکه های اجتماعی وارد بخش نظرات شدند و از این اقدام انتقاد کردند. بسیاری نیز این مرد را به دلیل سوء استفاده از مار صدا زدند.

کاربری نوشت: «هر مردی که به شما می‌گوید به حیوانی آسیب نمی‌رساند، این کار را می‌کند» در حالی که یکی دیگر نوشت: «من طرفدار مار نیستم اما از آن بدم می‌آید. انشالله که خوب بوده همچنین، چرا او فقط با یک مار راه می رفت؟»

“حیوان آزاری. من از افرادی که از مارها و پرندگان به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند احساس ناراحتی می کنم. این کسالت آور است و این مرد باید به دلیل سوء استفاده از آن مار تحت تعقیب قرار گیرد. من از مردم متنفرم،” یکی از کاربران نظر داد.

این ویدیو تاکنون بیش از 14 میلیون بازدید همراه با هزاران لایک و کامنت به دست آورده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام