پاکستان 100 حساب رسانه اجتماعی را به دلیل تبلیغ محتوای «ضد دولتی» ممنوع کرد

پاکستان 100 حساب رسانه اجتماعی را به دلیل تبلیغ محتوای «ضد دولتی» ممنوع کرد

تصویر نمایشی پیکسابای

پاکستان بیش از 100 حساب رسانه های اجتماعی را به دلیل انتشار پست های فرقه ای، ضد دولتی، تروریستی و ضد اسلامی مسدود کرده است.

پلیس اعلام کرد آژانس تحقیقات فدرال 106 حساب رسانه های اجتماعی را در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب مسدود کرده است. سپیده دم.

این اقدام در واکنش به یافته های واحد موقت افراط گرایی خشونت آمیز (PVE) اداره مبارزه با تروریسم پلیس پایتخت (CTD) انجام شد.

مقالات مرتبط

را

داستان کرالا: ممنوع کردن فیلم اشتباه است، بنابراین عدم مالیات آن نیز اشتباه است

را

خودکشی هاسو ستاره کی پاپ: کارشناسان معتقدند دنیایی نه چندان پر ستاره

تا کنون، این واحد مجوز مسدود کردن تعداد کل 203 حساب را صادر کرده است که 164 مورد آن در توییتر، 38 در فیس بوک و یک حساب در یوتیوب است. از این تعداد، 106 مورد قبلا مسدود شده اند.

اداره مبارزه با تروریسم پاکستان چندین درخواست از FIA برای بسته شدن حساب های مورد نظر ارائه کرد. آنها همچنین جزئیات این حساب ها را به همراه اسکرین شات هایی از فعالیت های غیرقانونی ارائه کردند.

بر اساس گزارش اخیر توسط اکسپرس تریبون، دولت پاکستان در حال حاضر روی راهی کار می کند تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی را مجبور به ثبت نام در پاکستان کند.

روبینا خالد، سناتور حزب مردم پاکستان گفته است که به نظر می رسد دولت در مورد محتوای توهین آمیز و توهین آمیز در اینترنت درمانده است.

وی افزود که این موضوع چندین بار در جلسات کمیته دائمی فناوری اطلاعات سنا مطرح شده است و این مسئولیت آژانس تحقیقات فدرال (FIA) است که علیه چنین محتوایی اقدام کند.

شهادت اعوان، وزیر دولت در امور قانون و دادگستری پاسخ داد که سخنان نفرت پراکنی آنلاین علیه هر مذهبی فورا مسدود خواهد شد.

با ورودی های ANI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.