پسر 7 ساله با مهارت های لباس دوزی خود را تحت تاثیر قرار می دهد. ادعا می کند که در زندگی گذشته “گوچی” است

کودک 7 ساله ادعا می کند که در زندگی گذشته

پسر هفت ساله ای که در زندگی گذشته ادعا می کند “گوچی” است. توییتر

در زمانی که دانش آموزان کلاس اولی به سختی در مورد مارک ها و طراحان مد می دانند، یک پسر بچه هفت ساله نه تنها خودش خیاطی می کند، بلکه ادعا می کند که با گوچیو گوچی، بنیانگذار برندهای ایتالیایی، ارتباط عمیقی دارد. خانه مد لوکس پسری به نام مکس الکساندر اخیراً اینترنت را با مهارت های مد چشمگیر خود شگفت زده کرده است زیرا از 4 سالگی مشغول طراحی و خلق لباس بوده است. در مصاحبه اخیر با مردم، پسر در حالی که در مورد علاقه خود به لباس دوزی صحبت می کرد گفت: “من واقعا بودم” زیرا او ادعا می کرد که در زندگی گذشته خود گوچی بوده است. مکس با مادرش شری مدیسون همراهی می‌شد و آن دو در مورد مهارت‌ها و حرفه‌اش در لباس‌سازی صحبت می‌کردند.

همانطور که توسط آنها گفته شده است، مکس نه تنها موفق شده است شوی مد خود را سازماندهی کند بلکه لباس های خود را در سراسر جهان و به افراد مشهور نیز بفروشد. مادر پسر کوچولو جزئیاتی در مورد چگونگی کشف مهارت ها و علاقه مکس به این زمینه خاص فاش کرد. در زمان قرنطینه بود که پسر سر میز غذاخوری خانواده اعلام کرد که به یک مانکن نیاز دارد و همه را شگفت زده کرد. پس از آن بود که او اولین مانکن خود را دریافت کرد که از مقوا ساخته شده بود. مکس از آن زمان به عقب نگاه نکرده است!

7-هفت سال به عنوان یک خیاط حرفه ای کار می کند

همانطور که شری مدیسون می گوید، در یک شام خانوادگی در حین قرنطینه بود که مکس ناگهان بلند شد و گفت: “من به یک مانکن نیاز دارم.”

“من متوجه نشدم. او به ما گفت. ما در زمان قرنطینه سر شام بودیم و او به معنای واقعی کلمه اعلام کرد. او خیلی جدی بود. بدون خنده گفتم: “خوب، من هرگز تو را علاقه مند به مد ندیده ام.” چی میگی تو؟” شری به یاد آورد.

مدیسون همچنین افزود که کار پسرش مدت کوتاهی پس از اینکه او را اولین مانکن خود را از مقوا ساخت، شروع به کار کرد.

مقالات مرتبط

دختر

دختری از توییتر برای عکس سلفی خود پس‌زمینه می‌خواهد. نتایج شما را در انشعابات ترک خواهد کرد

دختر

زن بنگالورو پاسخ خنده‌داری به یک کلاهبردار شغلی می‌دهد

او به تازگی شروع به پوشیدن لباس کرد، این احمقانه ترین چیز بود. من دویدم و شوهرم را گرفتم.»

مدیسون بدون هیچ تجربه قبلی یا قرار گرفتن در معرض مد، در حالی که مکس سفر لباس‌سازی خود را آغاز کرد، بعداً متوجه شد که این موضوع در ژن‌های او وجود دارد، زیرا پدربزرگ و مادربزرگش در تجارت مد در مونترال بودند.

او شروع به التماس کردن برای یادگیری دوخت بعد از حدود نیم دوجین لباس کرد. .

با این حال، مدت کوتاهی پس از آن بود که او به تنهایی شروع به خیاطی کرد و به دنبال آن مدیسون او را در کلاسی در یک مغازه خیاطی محلی ثبت نام کرد.

مدیسون در ادامه در مورد کار خود گفت که چگونه پسرش همه چیز را به تنهایی برای کارهای مربوط به طراحی، پارچه کشی و سایر جنبه های لباسش انتخاب می کند.

او به آن بسیار متعهد است و بسیار سرگرم کننده است. این واقعاً جای خوشحالی او، استودیوی او و حتی بازی با مواد است.» او افزود.

https://www.instagram.com/p/CoNafwRAxva/

او همچنین به اشتراک گذاشت که مکس فقط می خواهد زنان احساس زیبایی کنند و این همان چیزی است که علاقه او را به سمت آن سوق داده است. در حالی که او تاکنون بیش از صد طرح ساخته است، آثار خود را در سطح بین المللی فروخته است. نمایش های مد خود را برگزار کرد و همچنین یک ژاکت برای شارون استون سفارش داد. او اضافه کرد که مکس آرزوهای بزرگتری دارد زیرا می خواهد رئیس خانه گوچی باشد یا می خواهد روزی آتلیه خود را داشته باشد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام