پس از دستگیری عمران خان، هواداران از خانه فرمانده سپاه لاهور طاووس و توت فرنگی می دزدند.

تماشا کنید: پس از دستگیری عمران خان، هواداران از خانه فرمانده سپاه لاهور طاووس و توت فرنگی می دزدند.

اسکرین گراب. منبع: توییتر

حامیان عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان پس از دستگیری این رهبر در یک پرونده اختلاس به خیابان ها ریختند. طرفداران خان در سراسر کشور تظاهرات کردند و خواستار آزادی رهبر خود شدند. برخی از این هواداران به این مناسبت برخاستند و خانه فرمانده سپاه در لاهور را غارت کردند.

در یک ویدیوی ویروسی، یک کارگر پاکستانی تحریک انصاف (PTI) با طاووس در آغوش دیده شد. او گفت که پرنده را چون با «پول شهروندی» خریده است (awam ka paisa). او این طاووس را از محل اقامت فرمانده سپاه لاهور دزدید.

اعتراضات

اعتراضات در سراسر پاکستان علیه دستگیری عمران خان آغاز شد

اعتراضات

تماشا کنید: عمران خان از خارج از دادگاه عالی اسلام آباد دستگیر شد، حزب تحریک انصاف می گوید نخست وزیر سابق پاکستان “ربوده شد”

ویدئوی دیگری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن دو مرد در حالی که دو طاووس سفید را در دست دارند دیده می شود. آنها ظاهراً آن را از محل اقامت فرمانده سپاه ارتش در لاهور سرقت کردند.

یکی از حامیان کار متفاوتی انجام داد و در ویدیوی ویروسی مشاهده شد که او توت فرنگی های یخ زده را از خانه یکی از فرماندهان سپاه دزدید.

طرفداران خان نیز وارد خانه یکی از فرماندهان شدند و خانه را با چوب تخریب کردند.

بازداشت عمران خان

نخست وزیر سابق پاکستان در بیرون دادگاه عالی اسلام آباد (IHC) دستگیر شد.

کارگران حزب تحریک انصاف در شهرهای سراسر کشور از جمله اسلام آباد، راولپندی، لاهور، کراچی، گجرانوالا، فیصل آباد، مولتان، پیشاور و مردان تظاهرات کردند. ژئو نیوز.

خان به عنوان بخشی از تحقیقات NAB در پرونده القادر تراست قبل از حضور در IHC برای درخواست وثیقه در چندین FIR ثبت شده علیه او دستگیر شد.

گزارش داد که پرسنل رنجرز سوار بر تویوتا هایلوکس ویگو مشکی، عمران خان را به NAB راولپندی بردند. ژئو نیوز.

نخست وزیر سابق، همراه با همسرش بوشرا بی بی و دیگر رهبران حزب تحریک انصاف، با یک تحقیق NAB در رابطه با تسویه حساب بین دولت تحریک انصاف و یک سرمایه دار دارایی، مواجه هستند که بنا بر گزارش ها، خسارتی بالغ بر 190 میلیون پوند به خزانه ملی وارد کرده است.

طبق اتهامات، خان و سایر متهمان ظاهراً مبلغ 50 میلیارد روپیه (190 میلیون پوند در آن زمان) را تعدیل کردند که توسط آژانس ملی جرم و جنایت بریتانیا (NCA) به دولت ارسال شده بود.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام