پلیس مظنون تیراندازی در مرکز خرید تگزاس را مردی 33 ساله از دالاس معرفی کرد

پلیس مظنون تیراندازی در مرکز خرید تگزاس را مردی 33 ساله از دالاس معرفی کرد

مردم برای بیداری به کلیسای باپتیست کاتن‌وود کریک برای قربانیان تیراندازی در مرکز خرید آلن پریمیوم اوت‌لتز می‌آیند، یک روز پس از تیراندازی یک مرد مسلح به چند نفر در مرکز خرید آلن پریمیوم اوتلتس در منطقه دالاس در آلن. رویترز

مرد مسلحی که هشت نفر از جمله کودکان را در یک مرکز خرید در تگزاس کشت، مردی 33 ساله به نام مائوریسیو گارسیا است. تلاش پلیس برای شناسایی انگیزه این جنایت ادامه دارد.

اداره امنیت عمومی تگزاس روز یکشنبه تایید کرد که گارسیا ساکن دالاس است. پلیس گفت که گارسیا بعدازظهر شنبه هشت نفر را در مرکز خرید آلن پریمیوم اوت لتز در آلن، حومه شمالی دالاس کشته و حداقل هفت نفر را زخمی کرد، قبل از اینکه توسط پلیس کشته شود.

بلافاصله پس از وقوع تیراندازی دسته جمعی، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، موضع خود را در مورد قوانین سختگیرانه اسلحه تکرار کرد. او همچنین با صدور بیانیه‌ای خواستار ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی و مجلات با ظرفیت بالا و همچنین تصویب بررسی‌های پیشینه جهانی و پایان دادن به مصونیت برای تولیدکنندگان اسلحه شد.

طبق گزارش گروه غیرانتفاعی Gun Violence Archive، تیراندازی در مرکز خرید تگزاس به فهرست ۱۹۹ خشونت دیگر که در سال جاری در ایالات متحده رخ داده است، اضافه شده است.

رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد که گارسیا از تفنگ AR-15 استفاده می کرد و تجهیزات تاکتیکی به تن داشت.

بر اساس گزارشی که توسط ABC News، بازرسان چندین اسلحه، اسلحه بلند و مهمات را در داخل ماشین گارسیا در محل تیراندازی پیدا کردند.

یکی از اعضای خانواده یکی از قربانیان کشته شده در شبکه های اجتماعی را کریستین لاکور، نگهبان امنیتی معرفی کرد.

کلی اسمیت در یک پست فیس بوک در روز یکشنبه با معرفی لاکور به عنوان برادر عروسش نوشت: “ما شاهد تبدیل این پسر جوان شیرین به یک جنتلمن بسیار شیرین بودیم.” “کلمات حتی نمی توانند شروع به توصیف ویرانی که خانواده ما احساس می کنند.”

پلیس آلن در تشریح وضعیت قربانیان گفت که وضعیت حداقل سه خریدار زخمی وخیم است در حالی که سه تن دیگر در شرایط عادی بستری هستند، از جمله یکی در بیمارستان کودکان. مهاجم هشت نفر از جمله یک کودک را قبل از اینکه توسط ماموران کشته شود به ضرب گلوله کشت.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.