پیتزاهای زنجیره‌ای نیوزلند طرح منحصربه‌فردی زندگی پس از مرگ را معرفی می‌کنند، می‌گویند اکنون بخور، فقط پس از مرگ پرداخت کن

پیتزاهای زنجیره‌ای نیوزلند طرح منحصربه‌فردی زندگی پس از مرگ را معرفی می‌کنند، می‌گویند اکنون بخور، فقط پس از مرگ پرداخت کن

تصویر نمایشی پیکسابای

شرکت پیتزا جهنمی مستقر در نیوزلند، یک طرح پرداخت منحصر به فرد به نام Afterlife Pay را معرفی کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا از پیتزاهای خود لذت ببرند و قبض های خود را پس از تصویب تسویه کنند. این برنامه که خود را در بازار خرید اکنون، پرداخت بعدا (BNPL) متمایز می کند، با فقدان هزینه ها یا جریمه های پنهان خود برجسته می شود.

در وب سایت این شرکت آمده است که تنها 666 مشتری می توانند در این قرارداد الزام آور قانونی شرکت کنند. این مفهوم حول محور ایده کاهش بار پرداخت فوری می چرخد. مشتریانی که انتخاب می کنند در میان 666 فانی زنده قرار گیرند، رسماً بدهی خود را به شرکت در وصیت نامه خود اعلام می کنند.

پیتزای جهنمی مجموعه‌ای از 24 پیتزا با نام‌های خلاقانه را ارائه می‌دهد که سلیقه‌های مختلف را با گزینه‌هایی مانند Lust، Greed، Envy، Wrath و Pride پذیرایی می‌کند. انتخاب‌های اضافی مانند Pandemonium، Brimstone، Mordor، Grimm و Mischief یک طعم ماجراجویانه به منو اضافه می‌کنند.

برای تبلیغ این طرح پرداخت غیر متعارف، این شرکت ویدئویی را در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرد. این ویدیو فردی را به تصویر می‌کشد که همراه با یک وکیل پیتزا را به مشتریان تحویل می‌دهد و از آن‌ها درخواست می‌کند تا توافقنامه‌ای را امضا کنند که به آنها اجازه می‌دهد هم‌اکنون به صورت رایگان از پیتزا لذت ببرند و پس از فوت پرداخت کنند. توضیحات ویدیو بر سهولت ضیافت در جهنم با Afterlife Pay تأکید دارد.

پاسخ به طرح پرداخت پس از مرگ پیتزا جهنمی متفاوت بوده است، با یک نفر پرسیده شده که چگونه درخواست کند، در حالی که دیگری صحت آن را زیر سوال برده است.

علاقه مندان برای استفاده از این طرح می توانند به وب سایت شرکت مراجعه و ثبت نام کنند. نامزدهای موفق قبل از 17 ژوئن مطلع می شوند و یک کد منحصر به فرد دریافت می کنند تا بلافاصله از پیتزا خود لذت ببرند، با پرداخت هزینه در زندگی پس از مرگ.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام