پیشنهاد دموکرات ها حذف سهمیه کشوری برای گرین کارت

حزب حاکم دموکرات روز چهارشنبه قانون شهروندی را معرفی کرد که به دنبال حذف سهمیه کشوری برای گرین کارت و ایجاد تغییراتی در سیستم ویزای H-1B است.

قانون شهروندی ایالات متحده در سال 2023 که توسط لیندا سنچز، نماینده کنگره ارائه شد، نقشه راه کسب شهروندی را برای تمام 11 میلیون مهاجر غیرقانونی ایجاد می کند و به Dreamers، دارندگان TPS و برخی از کارگران مزرعه مسیری فوری برای شهروندی ارائه می دهد.

همچنین برای مهاجران غیرقانونی که بررسی سوابق و مالیات پرداخت می کنند، یک مسیر پنج ساله برای شهروندی بدون ترس از اخراج ارائه می کند. پیشنهاد می‌کند با حذف محدودیت‌های هر کشور، سیستم مهاجرت مبتنی بر اشتغال را تغییر دهد.

احساس

احساس هیجان: چرا یک مهمانی تایلندی با اسباب بازی های جنسی رای دهندگان را جذب می کند

احساس

در آخرین گردهمایی، حامیان سرسخت ترامپ منتظر دیدار مجدد با بایدن هستند

این قانون به دنبال آسان‌تر کردن اقامت دارندگان مدرک تحصیلی پیشرفته STEM از دانشگاه‌های ایالات متحده، بهبود دسترسی به کارت سبز برای کارگران صنایع با دستمزد کمتر، دادن مجوز کار به وابستگان دارندگان H-1B، و جلوگیری از ورود فرزندان دارندگان H-1B است. پیر شدن از سیستم

قانون شهروندی پیشنهاد می‌کند که سیستم مهاجرت خانواده‌محور اصلاح شود تا خانواده‌ها با بازپس‌گیری ویزاهای سال‌های گذشته برای پاکسازی معوقات از جمله همسران و فرزندان دارندگان گرین کارت به‌عنوان اعضای اصلی خانواده، و افزایش سقف‌های هر کشور برای مهاجرت خانواده‌محور در کنار هم باشند. .

همچنین تبعیض‌هایی را که با خانواده‌های LGBTQ+ مواجه می‌شوند حذف می‌کند، از یتیمان، بیوه‌ها و کودکان محافظت می‌کند و به مهاجرانی که درخواست‌های حمایت از خانواده تأیید شده دارند اجازه می‌دهد تا زمانی که منتظر گرین کارت هستند، به‌طور موقت به خانواده‌هایی در ایالات متحده بپیوندند.

سنچز، نماینده کنگره گفت، من به عنوان دختر والدین مهاجر از مکزیک، مفتخرم که قانون شهروندی ایالات متحده را یک چارچوب متحول کننده و جسورانه معرفی کنم که به اصلاح سیستم مهاجرتی ما کمک می کند.

او گفت که قانون شهروندی ایالات متحده به ما کمک می کند تا اقتصاد خود را رشد دهیم، مرزهای خود را ایمن تر و امن تر کنیم و مسیری را برای شهروندی برای میلیون ها مهاجری که در حال حاضر در اینجا زندگی و کار می کنند، فراهم می کند.

رهبر دموکرات هاکیم جفریس بر نقش مهاجران در ساخت آمریکا تاکید کرد و خواستار بازنگری قانون مهاجرت شد. ما در اینجا در ایالات متحده آمریکا یک سیستم مهاجرتی خراب داریم و این نیازمند یک راه حل متفکرانه و جامع است، رویکردی که در ارزش های ما به عنوان یک کشور مبتنی بر دو ستون استوار است.

یکی، ملتی که البته در حاکمیت قانون لنگر انداخته است، اما ملتی از مهاجران، مردمی که از سرتاسر جهان می آیند تا موزاییک باشکوهی که آمریکاست و تنوع موجود در آمریکا که هست و باید باشد را شکل دهند. جفریس گفت: حسادت جهان

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام