چرا کیت تاج سنتی را کنار گذاشت؟

ساختن قوانین خودش: چرا کیت تاج سنتی را در مراسم تاج گذاری کنار گذاشت؟

شاهزاده ویلیام و کیت پس از مراسم تاجگذاری در لندن در روز شنبه ابی وست مینستر را ترک می کنند. کیت یک تاج سنتی نپوشید بلکه تاج گلی بر سر داشت. AP

این مراسم تاجگذاری شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا بود، اما توجه زیادی به همسر شاهزاده ویلیام، کاترین، معروف به کیت، جلب شد. عروس باوقار و مورد علاقه نقش خود را در مراسم مفصل روز شنبه به خوبی ایفا کرد.

کیت یک لباس مجلسی عاج الکساندر مک کوئین از کرپ ابریشمی با شمش نقره و گلدوزی های نخ پیچیده با نقوش گل رز، خار، نرگس و شبدر پوشیده بود. او آن را با گوشواره های مروارید و الماس خیره کننده ای که متعلق به پرنسس دایانا بود و گردنبند جورج ششم فستون، که جورج ششم برای دخترش پرنسس الیزابت در سال 1950 سفارش داد، اضافه کرد. او تاج را برای یک سر گلدار کنار گذاشت. و این چیزی است که همه در مورد آن صحبت می کنند.

“پادشاه سبز”

شکستن سنت: چرا کیت میدلتون ممکن است تاج را برای تاجگذاری پادشاه چارلز کنار بگذارد؟

بدون یونیفرم، بدون ظاهر بالکن: چگونه هری در مراسم تاجگذاری مورد بی مهری قرار گرفت

چارلز “پادشاه سبز” نامیده می شود. او مدت ها حامی محیط زیست با علاقه به طبیعت بوده است. این چیزی است که او آن را به مراسم تاجگذاری “از بین رفته” تعمیم داد. او دعوت نامه هایی برای تاج گذاری ارسال کرد که در آن مرد سبز، یک شخصیت باستانی از فرهنگ عامه بریتانیا که نمادی از رسیدن بهار و تولد دوباره است، به نمایش درآمد. او همچنین روغن مقدس بدون ظلم را برای تاجگذاری انتخاب کرد.

کیت از پدرشوهرش سرنخ گرفت و تصمیم گرفت کارها را متفاوت انجام دهد. شکستن سنت عمدتاً مطابق با میل گزارش شده چارلز بود که تاجگذاری “شایسته سالارانه و نه اشرافی” باشد، که طبق گفته، اشراف تا حد زیادی با “قهرمانان جامعه” جایگزین شدند که جایگاه خود را به دست آورده بودند. رویترز.

در آخرین تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در سال 1953، تقریباً همه زنان ارشد سلطنتی و زنان اشراف، تاج هایی با سنگ های قیمتی و مروارید پوشیدند. با این حال، شاهزاده خانم ولز تصمیم گرفت تاج را کنار بگذارد. کاخ باکینگهام گفت، در عوض، او یک هدست نقره‌ای Jess Collett x Alexander McQueen با گلدوزی‌های سه‌بعدی روی برگ‌ها پوشیده بود.

ایجاد قوانین خودش چرا کیت تاج سنتی را در مراسم تاجگذاری کنار گذاشت
کیت و ویلیام پس از مراسم تاجگذاری در لندن ابی وستمینستر را ترک می کنند. سر گل عاج کیت با پولک و مهره های فلزی توسط Jess Collett x Alexander McQueen ساخته شده است. AP

تاج گل کیت مورد توجه همه قرار گرفت. قطعاً مدرن بود و همانطور که راشل تاشجیان نویسنده مد در آن نوشت واشنگتن پست آن را اذعان می کند “ناراحتی سلطنت در قرن 21، اما همچنین از بحث و جدل جواهرات مشکوک به دست آمده، مانند الماس کوه نور”.

چند روز قبل از مراسم، سالی بدل اسمیت، زندگی‌نامه‌نویس خانواده سلطنتی به بریتانیا گفت زمان روزنامه که تاج گل نشان می دهد “احترام پادشاه به طبیعت و اشتیاق او به گل”. او همچنین گفته بود که به عنوان همسر پادشاه آینده، «نمونه ای برای زنان دیگر» در جماعت خواهد بود.

گفته می شود که شاهزاده خانم در گذشته با ایده حذف جواهرات برای گلبرگ بازی کرده است. در روز عروسی خود در سال 2011، کیت تاج کارتیه هالو را که ملکه به عنوان “چیزی قرض گرفته” به او قرض داده بود، پوشید، اما به نظر می رسد تقریباً این کار را نکرده است.

به گفته مادرش، کارول، که در سال 1980 با پدر کیت، مایکل ازدواج کرد، گل‌هایی به موهایش زده بود، تصور می‌شود که کیت در ابتدا می‌خواست تاج گل بپوشد. آینه.

پوشش ما از تاجگذاری شاه چارلز


“زنده باد پادشاه!” بهترین لحظات از تاجگذاری تاریخی شاه چارلز

تعدادی باستان، برخی دزدیده شده: قاشق، شبح، تاج و جواهرات دیگر برای تاج گذاری شاه چارلز

توضیح داده شده: چه کسی در مراسم تاجگذاری شاه چارلز و نقشی که آنها بازی خواهند کرد

چگونه تاجگذاری شاه چارلز نشان دهنده عشق او به طبیعت است

ستاره آفریقا در عصای سلطنتی شاه چارلز چیست؟ چرا آفریقای جنوبی خواهان بازگشت آن هستند؟

“پادشاه من نیست”: چگونه بریتانیا پیش از تاجگذاری چارلز به دنبال ضد سلطنت طلبان می رود

The Ex Factor: چرا شوهر اول “شیطون” ملکه کامیلا دعوت نامه تاجگذاری دریافت کرده است

توضیح داد: چرا تاجگذاری چارلز 9 ماه پس از اعلام پادشاهی او انجام می شود


مانند مادر مانند دختر

روز شنبه، لباس مجلسی و سر کیت به بحث شهر تبدیل شد. گلدوزی هایی با نقش های گل رز، خار، نرگس و شبدر روی لباس او نشان دهنده چهار کشور بریتانیا بود.

ایجاد قوانین خودش چرا کیت تاج سنتی را در مراسم تاجگذاری کنار گذاشت
شاهزاده شارلوت و کیت در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا در ابی وست مینستر در روز شنبه. دختر و مادر سرپوش های مشابهی به تن داشتند. AP

دخترش پرنسس شارلوت، نوه شاه چارلز، بار دیگر ثابت کرد که مینی من مادرش است. او سرپوشی به تن داشت که با لباس مادرش مطابقت داشت در حالی که لباس او نیز از الکساندر مک کوئین بود و نقوش گلی مشابهی داشت.

قدرت گل

در همین حال، ملکه کامیلا برای لباس تاجگذاری خود به بروس اولدفیلد، مدرس بریتانیایی که مورد علاقه دیانا همسر سابق پادشاه بود، روی آورد. کاخ در بیانیه ای گفت: لباس ابریشمی عاج او با گلدوزی های نقره ای و طلایی “گلدسته هایی از گل های وحشی انتزاعی از مزارع و پرچین ها: زنجیر گل مروارید، فراموشکار، جلیقه و قرمز مایل به قرمز” را نشان می دهد.

اولدفیلد قبل از مرگ دایانا در یک سانحه رانندگی در پاریس در سال 1997، ده ها لباس شب – که تعدادی از آنها نمادین هستند – طراحی کرد.

اولدفیلد از آن زمان به یکی از سازندگان مد مورد علاقه کامیلا تبدیل شده است. او لباس شب مشکی زیبایی را طراحی کرد که کامیلا در سفر رسمی این زوج سلطنتی به آلمان در ماه مارس پوشیده بود.

ایجاد قوانین خودش چرا کیت تاج سنتی را در مراسم تاجگذاری کنار گذاشت
کامیلا در مراسم تاجگذاری خود در کلیسای وست مینستر لندن، تاج ملکه مریم را بر تن می کند. لباس ملکه جدید توسط بروس اولدفیلد، شیک پوش بریتانیایی و دوست قدیمی خانواده سلطنتی طراحی شده است. AP

چارلز، یکی از علاقه مندان به تنوع زیستی، یک چمنزار گل وحشی به مساحت 1.6 هکتار در خانه سابق خود در هایگرو در گلوسسترشر، غرب انگلستان داشت. به مناسبت تاجگذاری او، 200000 بسته بذر گل وحشی به مدارس ابتدایی فرستاده شده است تا کودکان در فضای سبز خود پراکنده شوند و آنها را تشویق به ایجاد عشق به طبیعت کنند.

در مراسم تاجگذاری که جهان با هیبت آن را تماشا کرد، خانواده سلطنتی یک بیانیه کاملاً مد ارائه کردند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام