چندین نفر در حمله به نیروهای امنیتی در بلوچستان کشته شدند

پاکستان: در حمله به نیروهای امنیتی در بلوچستان چندین نفر کشته شدند

حملات تحریک طالبان پاکستان (TTP) پلیس، ارتش پاکستان و سپاه مرزی را در استان های خیبر پختونخوا و بلوچستان پاکستان و مناطق هم مرز با افغانستان هدف قرار داده است.

دست کم چهار نفر در روز جمعه در حمله نیروهای شورشی به یک اردوگاه نیروهای مرزی (FC) در شهر مسلم باغ در استان بلوچستان پاکستان کشته شدند.

شاخه تبلیغاتی ارتش پاکستان – روابط عمومی بین سرویس‌ها (ISPR) – در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شورشی و تعداد مشابهی از سربازان در این حمله کشته شدند و حداقل سه سرباز زخمی شدند.

«گروهی از تروریست ها به یک کمپ اف سی در منطقه مسلم باغ در شمال بلوچستان حمله کردند. در بیانیه ISPR آمده است که در جریان عملیات پاکسازی، دو سرباز شهادت را در آغوش گرفتند و سه سرباز دیگر مجروح شدند.

مشکوک

یک «آرودیزیاک» مشکوک ناشی از چربی مارمولک در پاکستان پرجمعیت مورد اصابت قرار گرفت

مشکوک

پاکستان افزایش 20 درصدی قیمت داروهای عمومی را تصویب کرد، تولیدکنندگان بیشتر می خواهند

در این بیانیه آمده است: «تاکنون دو تروریست توسط نیروهای امنیتی به جهنم فرستاده شده‌اند که همچنان بر تروریست‌ها فشار می‌آورند».

ISPR در ادامه اطلاع داد که علاوه بر تبادل آتش قابل توجه، در بیانیه آمده است که عملیات نیروهای امنیتی “برای دستگیری تروریست هایی که در گوشه یک مجتمع ساختمانی حبس شده اند” در حال انجام است.

بیانیه ISPR می افزاید: «فرمانده سپاه 12 بر عملیات نیروهای امنیتی که در منطقه مسلم باغ در بلوچستان انجام می شود، نظارت می کند، جایی که تروریست ها در گوشه ای قرار گرفته اند.

ناآرامی در پاکستان

وضعیت نظم و قانون در پاکستان در چند ماه گذشته بدتر شده است زیرا گروه های شورشی حملاتی را عملاً کنترل نشده در سراسر کشور انجام می دهند.

تحریک طالبان پاکستان (TTP) حملات خود را از زمان شکست گفتگو با این گروه در نوامبر 2022 افزایش داده است. حملات تحریک طالبان پاکستان، پلیس، ارتش پاکستان و سپاه مرزی را در استان خیبر پختونخوا و ولسوالی های هم مرز با افغانستان هدف قرار داده است.

بر اساس گزارش‌ها، تحریک طالبان پاکستان با جدایی‌طلبان بلوچ و گروه‌های شبه‌نظامی محلی مستقر در خیبر پختونخوا و بلوچستان ارتباط برقرار کرده است – تحولی که احتمالاً وضعیت امنیتی را در پاکستان تشدید می‌کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام