“چندین کشته” در بریستول انگلستان پس از انفجار در تصفیه خانه فاضلاب

سازمان آتش نشانی و خدمات امداد و نجات آون اعلام کرد که در ساعت 11:22 صبح از وقوع یک انفجار بزرگ در منطقه صنعتی آونموث واقع در نزدیکی بریستول ، که حدود 195 کیلومتری غرب لندن است ، مطلع شد.

لندن: یک بخش خدمات اضطراری محلی انگلیس گفت ، یک انفجار بزرگ در یک مرکز تصفیه فاضلاب در نزدیکی شهر بریستول در جنوب غربی انگلیس منجر به “تلفات متعدد” شد.

سازمان آتش نشانی و خدمات امداد و نجات آون اعلام کرد که در ساعت 11:22 صبح از وقوع انفجار بزرگ در منطقه صنعتی آونموث واقع در نزدیکی بریستول ، که حدود 195 کیلومتری غرب لندن است ، مطلع شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: “ما می توانیم تعداد زیادی تلفات در محل را تأیید کنیم.” “این حادثه ادامه دارد.”

سرویس آتش نشانی گفت که پرسنل آن در محل توسط افسران پلیس آوون و سامرست و پزشکان از خدمات آمبولانس جنوب غربی پیوستند.

بازرس ارشد مارک راناکرس از نیروهای پلیس آوون و سامرست گفت که تحقیقات در مورد علت انفجار در مرکز بازیافت آب بریستول Wessex Water در حال انجام است.

راناکرس گفت: “مأموران در محل حادثه باقی می مانند و احتمالاً مدتی خواهند بود که ما با دیگر آژانس ها در برخورد با این حادثه بزرگ همکاری می کنیم.”

وی افزود: “تحقیقات پلیس در مورد آنچه اتفاق افتاده دقیقاً در مراحل اولیه است و ادامه دارد.”

شاهد جواد برهان گفت: “یک هلی کوپتر به دنبال افراد مفقود شده بود” و پلیس راه منتهی به انباری را که وی معتقد بود به عنوان مرکز زباله استفاده می شود ، بسته است.

وی گفت: “من صدا را شنیدم ، من در كنار ساختمانی در انبار دیگری مشغول به كار هستم.” “بعد از 10 دقیقه ، دیدم كه هلی کوپتر در حال آمدن است و پلیس.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.