چه جک پارکینگی مناسب شماست + معرفی کامل

درب اتوماتیک پارکینگ

جک پارکینگی و کرکره برقی

درب پارکینگ و درب بازکن پارکینگ

برای هر ساختمانی داشتن یک درب پارکینگ قابل اعتماد و زیبا ضروری است. شما می توانید دقیقا درب و درب بازکن متناسب با نیاز خانه خود را پیدا کنید. کافیست اطلاعات خود را در این زمینه کمی بالا ببرید. می توانید از کارشناسان ماهر در این زمینه نیز کمک بگیرید. فروشگاه اینترنتی کیانسل با سال ها سابقه درخشان در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی ساختمان ها می تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب شما باشد. ابتدا باید نیاز خود را شناسایی کنید، پس با ما همراه باشید و گزینه ها را گام به گام چک کنید.

تعمیر یا تعویض؟

ممکن است نیاز به تعویض درب پارکینگ یا فقط یک تعمیر ساده داشته باشید. طیف کاملی از قطعات درب پارکینگ، مانند براکت، قفل، فنر، کابل و تمامی لوازم جانبی جک پارکینگی و متعلقاتکرکره برقی در کیانسل موجود است. گاهی اوقات یک درب پارکینگ با عملکرد ضعیف فقط باید تمیز و روغن کاری شود. قبل از تصمیم گیری برای خرید درب پارکینگ و سیستم بازکن جدید، چندین چیز وجود دارد که باید ابتدا بررسی کنید. راهنمای ما برای نگهداری درب پارکینگ شما نکاتی در مورد نحوه اصلاح برخی مشکلات و همچنین نحوه نگهداری درب پارکینگ شما دارد.

انتخاب درب مناسب

اگر تصمیم به خرید یک درب پارکینگ جدید برای خانه خود دارید، باید گزینه هایی مانند اندازه مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. اندازه گیری ارتفاع، عرض و ضخامت درب فعلی شما به تعیین اندازه صحیح کمک می کند. آیا پارکینگ شما برای یک یا دو وسیله نقلیه مناسب است؟ شما همچنین باید در نظر بگیرید که چه سبک درب را ترجیح می دهید. درهای کالسکه ای دارای پانل هایی برجسته هستند که شخصیت را به خانه می آورند. همچنین می‌توانید بین پانل‌های فلاش، پانل‌های بلند بلند یا پانل‌های برجسته کوتاه یکی را انتخاب کنید. راهنمای خرید درب پارکینگ ما به شما کمک می کند به این سوالات و موارد دیگر پاسخ دهید. و هنگامی که زمان نصب درب پارکینگ فرا می رسد، متخصصان محلی و دارای مجوز ما می توانند کار را برای شما انجام دهند.

انتخاب دربازکن مناسب

شما می خواهید مطمئن شوید که سیستم دربازکن مناسب برای درب خاص خود را تهیه می کنید. درب بازکنی با قدرت مناسب برای درب خود انتخاب کنید که در واقع دربازکن می توانید محصولی از جک پارکینگی و کرکره برقی باشد. هرچه درب سنگین‌تر باشد، دربازکن شما به نیروی بیشتری نیاز دارد. سیستم‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله درایو استاندارد، درایو زنجیره‌ای، درایو تسمه، درایو و بازکن مستقیم. درب بازکن های زنجیری مقرون به صرفه تر هستند اما نسبت به سایر دربازکن ها پر سر و صداتر هستند. تسمه درایو بازکن نرم تری است و سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند. در راهنمای خرید درب بازکن پارکینگ ما درباره ویژگی های سیستم های مختلف دربازکن بیشتر بدانید. شما همچنین می خواهید تعیین کنید که کدام سبک درب بازکن برای شما راحت تر است. گزینه های مختلفی از جمله کنترل از راه دور، صفحه کلید یا قابلیت گوشی هوشمند در دسترس هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان کیانسل راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

درب پارکینگ شما باید جذاب و کاربردی باشد. مطمئن شوید که درب مناسب و درب بازکن مناسب خانه خود را انتخاب کرده اید.

جک پارکینگی

همانطور که برایتان شرح دادیم برای خرید یک دربازکن مناسب و اتوماتیک سازی درب ساختمانتان نیاز است که از بین محصولات جک پارکینگی و کرکره برقی بهترین محصولی که مناسب با نیازتان است را انتخاب نمایید. برای این کار کافیست ابتدا انتخاب کنید که نیاز به یک درب کرکره ای دارید یا همان درب پارکینگی که دارید را می خواهید اتوماتیک کنید. اگر پاسخ شما گزینه ی دوم است که باید محصولات جک پارکینگی را انتخاب نمایید.

جک پارکینگی به زبان ساده در واقع یک اهرم اتوماتیک سازی درب های بزرگ می باشد که در انواع مختلف تولید می شود. انواع جک پارکینگی عبارتند از:

جک پارکینگی تک لنگه: این نوع جک برای درب های پارکینگ با عرض کم مناسب است و درب را به یک سمت به صورت تاشو با زاویه ی 90 درجه باز و بسته می نماید.

جک پارکینگی دو لنگه: این جک همانطور که از نامش پیداست مناسب درب های دو لنگه می باشد. زمانی که عرض درب پارکینگ ساختمان شما زیاد باشد معمولا از دو لنگه درب برای آن استفاده می کنند. جک دو لنگه اینگونه است که جک پارکینگی بر روی هر دو لنگه ی درب نسب می شود. و هر لنگه را به یک سمت و همان صورت تاشو با زاویه ی 90 درجه یا بیشتر باز و و بسته می نماید.

جک پارکینگی زیر سقفی: جک پارکینگی سکشنال نوع مدرن محصولات جک پارکینگی است. درب به سمت بالا رفته و زیر سقف جمع می شود. این محصول بسیار زیبا و مدرن است و برای ساختمان های نوساز بسیار زیباست. درب سقفی همچنین برای ساختمان هایی که فضای کمی برای پارکینگ دارند بسیار کاربردی است. چرا که درب به زیر سقف جمع می شود و درب به نیاز نیست به سمت داخل برود. این مزیت باعث می شود وقتی که در پارکینگ، خودرو را نزدیک درب پارک کرده اید نگرانی از بابت برخورد درب با خودروی خود نداشته باشید.

جک پارکینگی ریلی: این جک برای اماکن بزرگ با فضای زیاد و خانه های حیاط دار بسیار مناسب است. نحوه ی عملکرد آن به اینصورت است که درب بر روی یک ریل قرار می گیرد و به صورت کشویی باز و بسته می شود. در این حالت درب به یک سمت تا انتها کشیده می شود که اگر فضا برای باز شدن درب نباشد پس جک ریلی برای شما کاربردی نخواهد بود.

 کرکره برقی

کرکره برقی دیگر محصولی است که برای درب ساختمان یا پارکینگ مناسب است. بیشترین استفاده از کرکره برقی در مغازه هاست که کاربردی ترین نوع آن نیز کرکره آلومینیومی می باشد. کرکره برقی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در مجموع باعث می شود این محصول کارکرد صحیحی داشته باشد. در ادامه این اجزا را برایتان نام برده و توضیح می دهیم.

تیغه کرکره برقی: تیغه کرکره در انواع مختلف تولید می شود کاربردی ترین آن مدل آلومینیومی و فولادی می باشد. این تیغه همچنین در مدل های دیگر از جمله گالوانیزه و گالوانیزه فوم دار، پلی کربنات یا شفاف و رول گیتر تولید می شود.

موتور کرکره برقی: موتور عضو اصلی کرکره می باشد  که معمولا در بالای آن و یک گوشه نصب می گردد که با نیروی برق کرکره را بالا و پایین می برد. موتور کرکره برقی در انواع مختلف عبارتند از : موتور ساید، موتور توبلار، موتور سانترال یا مرکزی که در وسط کرکره نصب می شود و موتور صنعتی که که برای اماکن صنعتی و بزرگ مناسب می باشد. موتور ساید و موتور توبلار از پر کاربرد ترین موتور ها برای کرکره برقی می باشند. موتور ساید معمولا برای کرکره های سنگین و مراکز صنعتی و پارکینگ مجتمع های مسکونی که تعداد تردد در شبانه روز آن ها زیاد است استفاده می شود. موتور های ساید در دو نوع AC بدون یو پی اس و DC یو پی اس دار تولید و عرضه ی بازار می شوند که هر کدام از آن ها به نوبه ی خود کاربرد خاص خود را دارند. موتور توبلار از لحاظ ظاهری همانند لوله و یا استوانه می باشد که برای درب های پارکینگ اتوماتیک و یا فروشگاه هایی که تردد آن ها کم است مناسب می باشد. موتور توبلار برعکس موتور ساید برای اماکن با تردد کمتر و دهنه های با طول و عرض کوچک تر مناسب است.

متعلقات کرکره برقی: بعد از تیغه کرکره و موتور کرکره متعلقات آن است که باعث تکمیل کرکره برقی و کارکرد صحیح آن می شود که در ادامه چند مورد از آن ها را برایتان شرح داده ایم. ریل کرکره برقی که در دو طرف نصب می شود و تیغه های کرکره از طریق مسیر ریل بالا و پایین می روند. قوطی که برای نصب ریل کرکره نیاز به آن دارید و در صورتی که نباشد نمی توانید ریل را نصب نمایید. شفت یا لوله وسطی کرکره برقی شفت در واقع قسمتی از کرکه برقی می باشد که تیغه کرکره به دور آن رول می گردد. صفحه پلیت یک صفحه ی فلزی می باشد که روی قوطی نصب می شود و موتور و تمامی متعلقات کرکره بر روی این صفحه نصب می شود. اندگپ یا یاتاق یک نگهدارنده چرخشی می باشد که شفت را حول محور گردش حرکت می دهد و این نگهدارنده روی صفحه پلیت نصب می شود. جا قفلی کرکره برقی یک قطعه می باشد که در گوشه ی پایینی نصب می شود و سمت دیگر آن نیز به دیوار متصل می گردد سپس با زدن قفل به آن امنیت کرکره برقی را بالاتر می برد. مرکز کنترل یا ریسیور کرکره برقی که در واقع مغز کرکره است و کنترل آنرا در دست دارد، تمامی فرمان های ارسالی به موتور کرکره از طریق ریموت روی ریسیور تعریف می شود و از آن ارسال می گردد. UPS یا برق اضطراری که برق را در باتری ذخیره می کند و در زمانی که برق قطع می شود، برق مورد نیاز کرکره را تامین می نماید.

در نهایت برای اتوماتیک سازی درب می توانید از یکی از محصولات جک پارکینگی و کرکره برقی استفاده نمایید. با توجه به نیاز خود و اینکه کدام محصول برایتان کاربردی تر است می توانید یکی از این محصولات را انتخاب نمایید. در فروشگاه اینترنتی کیانسل انواع جک پارکینگی و انواع کرکره برقی موجود می باشد که با تماس و دریافت راهنمایی می توانید بهترین جک پارکینکی یا بهترین کرکره برقی را انتخاب و خریداری نمایید.