کاخ سفید می گوید که ایالات متحده متعهد به همکاری با هند در گروه هایی مانند Quad است

کاخ سفید می گوید که ایالات متحده متعهد به همکاری با هند در گروه هایی مانند Quad است

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید. ANI

واشنگتن: روز چهارشنبه، کاخ سفید اعلام کرد که ایالات متحده متعهد به حفظ همکاری خود با هند در سازمان هایی مانند Quad برای ارتقای رشد اقتصادی دو کشور و “توسعه همکاری در اولویت های مشترک ما است.”

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در یک نشست مطبوعاتی گفت: «ما متعهد به ادامه همکاری با یکدیگر و در گروه‌هایی مانند کواد برای پیشبرد رشد اقتصادی دو کشور و گسترش همکاری در اولویت‌های مشترک خود هستیم.

هند، ژاپن، ایالات متحده و استرالیا همگی اعضای Quad هستند که یک انجمن استراتژیک است. هدف اصلی آن ایجاد یک برنامه اقدام جدید برای جلوگیری از هر گونه تأثیر بر خطوط آب حیاتی در اقیانوس هند و اقیانوس آرام است.

سخنگوی کاخ سفید افزود: “ایالات متحده و هند روابط دوجانبه قوی دارند و این روابط تجاری را نیز شامل می شود.”

در همین حال، نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی اتحادیه اخیراً گفت که هند و ایالات متحده در حال ایجاد پایه های یک جامعه جهانی قوی، صلح آمیز و هماهنگ هستند. او همچنین گفت که آرزو می کند روابط بین دو کشور از “قدرت به قدرت” افزایش یابد.

سیتارامان در مراسم پذیرایی در خانه هند که توسط سفیر هند تارانجیت سینگ ساندو برگزار شد، گفت: “ما با هم هستیم و پایه های محکمی برای یک جامعه جهانی قوی، صلح آمیز و هماهنگ می سازیم.”

پیش از این، ترنجیت سینگ ساندو، سفیر هند در ایالات متحده گفت که اعضای جامعه هندی در سراسر آمریکا برای پیشبرد روابط تجاری، اقتصادی و مردمی دوجانبه تلاش می کنند.

سفیر هند در توییتی نوشت: «یک بعد از ظهر لذت بخش با اعضای جامعه هندی از سراسر ایالات متحده که برای پیشبرد روابط تجاری، اقتصادی و مردمی دوجانبه تلاش کرده اند.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام