کارگران BJP در هنگام تجمع اعتراضی علیه دولت TMC در سیلیگوری بنگال غربی با پلیس درگیر شدند

به عنوان بخشی از “Uttarkanya Abhijan” که توسط BJYM فراخوانده شد ، فعالان حزب دو تجمع جداگانه برگزار کردند. پلیس از آب پاش استفاده کرد و گلوله های گاز اشک آور را ترکید و معترضین سنگ اندازی کردند

کارگران BJP در هنگام تجمع اعتراضی علیه دولت TMC در سیلیگوری بنگال غربی با پلیس درگیر شدند

پلیس در حالی که معترضین در جریان تجمع اعتراضی BJP در سیلیگوری بنگال غربی با پلیس درگیر شدند ، آب را مورد استفاده قرار داد. ANI

سیلیگوری: کارگران BJP روز دوشنبه در شمال بنگال با پلیس درگیر جنگ شدند ، زیرا در جریان تجمع خود در اعتراض به “بدقولی” توزیع TMC ، از عبور از سنگرهای دو نقطه در نزدیکی دبیرخانه شعبه “Uttarkanya” در سیلیگوری جلوگیری شد.

فعالان ، به عنوان بخشی از “Uttarkanya Abhijan” به نام Bharatiya Janata Yuva Morcha (BJYM) ، دو راهپیمایی اعتراضی را برگزار کردند و ادعا کردند که دولت ایالت به وعده های داده شده به مردم شمال بنگال و مزایای رفاه عمل نکرده است. طرح هایی که با توزیع حکمرانی راه اندازی شده اند ، نتوانسته اند به انسان عادی برسند.

پلیس با استفاده از آب پاش و ترکیدن گلوله های اشک آور باعث جلوگیری از حرکت کارگران BJP شد و در مقابل توسط معترضان با سنگ مورد اصابت قرار گرفت. حتی برخی از فعالان حصارهای بامبو ایجاد شده در منطقه را آتش زده بودند.

رئیس ایالت حزب ، دلیپ غوش ، که رهبری یک راهپیمایی به فولبری بازار را بر عهده داشت – یکی از دو نقطه نزدیک به ساختمان دبیرخانه – گفت که دولت “از زورگویی استفاده می کند” زیرا از افزایش برجام در بنگال ترسیده است.

غوش دولت محلی را به ایجاد “یک جزیره مجازی در شهر سیلیگوری با ایجاد موانع متعدد در مکان هایی برای خنثی کردن یک جنبش دموکراتیک” متهم کرد.

تجمع دوم ، به رهبری دبیر ملی حزب ، كایلاش ویجایورگیا و رئیس واحد ملی BJYM ، تجاسوی سوریا ، دو لایه اول محاصره پلیس در نزدیكی تین باتی را – در حدود 1 كیلومتری اوتاركانیا – بیشتر شکست ، اما از سومین مرحله عبور نکرد.

به گفته منابع BJP ، ویجی وارگیا و سوریا باید توسط محافظان امنیتی شخصی خود تا اتومبیل های خود اسکورت شوند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.