کاری که ما در تمام روز انجام می دهیم. تماشا کردن

تریلر باراک اوباما با عنوان «کار: چه کاری انجام می‌دهیم تمام روز» اکنون منتشر شد!  رئیس پسران تاتا یک عکس کوتاه می سازد

تریلر فیلم «کار: هر روز چه می کنیم» باراک اوباما که حول مردم عادی ایالات متحده و مشاغل روزمره آنها می چرخد، اکنون منتشر شده است.

“برای احساس رضایت چه چیزی لازم است؟” باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده در تریلر مجموعه مستند آینده می پرسد کار: کاری که ما در تمام روز انجام می دهیم در نتفلیکس. مستندهای نتفلیکس که قرار است در 17 مه اکران شوند، همچنین N Chandrasekaran رئیس Tata Sons را در نقش برجسته ای ایفا می کند.

نگاهی اجمالی به این تریلر حول محور معنای «کار برای آمریکایی‌های مدرن در زمان تغییرات سریع» است. رئیس جمهور سابق در توییتر، تریلر این مستند را در روز پنجشنبه (27 آوریل) به اشتراک گذاشت.

“من برای به اشتراک گذاشتن تریلر Working هیجان زده هستم. در این مجموعه، من با کارگران آمریکایی در صنایع مختلف – از مهمان‌نوازی و فناوری گرفته تا مراقبت در منزل – صحبت می‌کنم تا شغل و امید آنها به آینده را درک کنم. امیدوارم در 17 می آن را در نتفلیکس بررسی کنید.

اوباما به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی در کنار میشل اوباما و کارولین سو به عنوان کارگردان فعالیت می کرد. این مستندها در مجموع در چهار قسمت و هر قسمت 45 دقیقه ای پخش خواهند شد.

درباره “کار کردن” آنچه ما در تمام روز انجام می دهیم

چگونه رئیس پسران تاتا به شکایات در مورد ایر ایندیا پاسخ داد

مردی از کنتاکی از نتفلیکس به دلیل “سوء استفاده” از تصویرش در مستند جنایی واقعی شکایت کرد. جزئیات داخل

تریلر بخش بزرگی از مردم در ایالات متحده را نشان می دهد که در مورد مشاغل روزمره خود و نوع نقش هایی که ترجیح می دهند انجام دهند صحبت می کنند. در حالی که غیرنظامیان در حال صحبت در مورد زندگی کاری خود دیده می شوند، اوباما را می توان در حال ارائه صدا در چندین بخش از ویدئو مشاهده کرد.

ما ممکن است به آن فکر نکنیم، اما همه ما بخشی از چیزی بزرگتر از هر یک از ما هستیم. و کار ما یکی از نیروهایی است که ما را به هم متصل می کند.

او در حالی که از افراد سه صنعت مختلف نام می برد، می پرسد: “چه چیزی یک شغل خوب را خوب می کند؟” همانطور که او در ادامه با مردم در مورد شغل و علاقه آنها صحبت می کند.

تریلر را اینجا ببینید:

نکته قابل توجه، این تریلر همچنین N Chandrasekaran رئیس Tata Sons را نشان می دهد که می تواند شنیده شود که می گوید: “آنچه از مردم می آید باید چندین بار به مردم برگردد.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام