کرملین می گوید ولادیمیر پوتین قبل از تبریک به برندگان منتظر نتایج رسمی انتخابات ایالات متحده است

بسیاری از رهبران جهان ، از جمله نارندرا مودی و بنیامین نتانیاهو ، جو بایدن را پس از برتری غلبه بر دونالد ترامپ به وی تبریک گفتند

کرملین می گوید ولادیمیر پوتین قبل از تبریک به برندگان منتظر نتایج رسمی انتخابات ایالات متحده است

تصویر پرونده ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه.

مسکوکرملین روز دوشنبه گفت: ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه قبل از تبریک به یک برنده منتظر نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: “صحیح می دانیم که صبر کنیم تا نتایج رسمی نهایی شوند. من می خواهم یادآوری کنم که رئیس جمهور پوتین بارها و بارها گفت که به انتخاب مردم آمریکا احترام می گذارد.”

بسیاری از رهبران جهان پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور منتخب برتری غیرقابل غلبه بر دونالد ترامپ در شمارش آرا را داشت ، تبریک گفتند.

وقتی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بر هیلاری کلینتون پیروز شد ، پوتین تقریباً در عرض یک ساعت به او تبریک گفت.

پسکوف گفت که این انتخابات به دلیل چالش های قانونی متفاوت ترامپ ، که حاضر به پذیرش شکست نیست ، در حال برنامه ریزی برای رای دادن است ، متفاوت بود. پسکوف گفت: “این اختلاف کاملاً واضح است. پس از آن هیچ اعلامیه ای درباره چالش های حقوقی وجود نداشت.

وی افزود: مسکو آماده همکاری با هرکسی است که برنده رای ایالات متحده اعلام شود. وی گفت: “ما امیدواریم که با رئیس جمهور بعدی ایالات متحده امکان برقراری مجدد گفتگو و توافق بر سر راههای عادی سازی روابط دو جانبه ما فراهم شود.”

روسیه متهم شد که برای کمک به انتخاب ترامپ در انتخابات 2016 مداخله کرده است ، به این امید که او از مسکو نرم تر رفتار کند.

انتظار می رود که بایدن موضع سختگیرانه تری اتخاذ کند و در جریان مبارزات انتخاباتی ترامپ را به دلیل “آغوش بسیاری از خودکامه ها در سراسر جهان ، از ولادیمیر پوتین ، آغوش” بگیرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.