کشاورزان اعتراض می کنند: NCP نامه های قدیمی شراد پاوار را در مورد اصلاحات APMC برای ورود به بخش خصوصی روشن می کند

NCP بیانیه ای را منتشر كرد كه گزارش ها حاكی از آن بود كه پاوار گزارش كرده است كه اصلاحاتی را در كمیته بازار محصولات كشاورزی پیشنهاد كرده است ، كه این حزب اکنون مخالف آن است

کشاورزان اعتراض می کنند: NCP نامه های قدیمی شراد پاوار را در مورد اصلاحات APMC برای ورود به بخش خصوصی روشن می کند

تصویر پرونده رئیس NCP شراد پاوار. PTI

بمبئی / ناگپور: حزب کنگره ملی گرایان روز دوشنبه گفت هنگامی که رئیس شورای ملی خلیج فارس Sharad Pawar وزیر کشاورزی در زمان رژیم UPA بود ، وی بسیاری از کشورهای “اکراه” را برای اجرای قانون APMC دولت به رهبری Atal Bihari Vajpayei ترغیب کرد.

رهبر ارشد NCP و وزیر اسبق اتحادیه Praful Patel گفت که حزب وی از قوانین جدید مزرعه در پارلمان حمایت نکرده است و افزود که این قوانین بدون بحث با کسی معرفی شده است.

ماهش تاپاسه ، سخنگوی NCP ، این موضوع را پس از به اشتراک گذاشتن منابع دولتی در نامه هایی که پاوار هنگام وزیر اتحادیه به بسیاری از وزرای ارشد نوشت ، به اشتراک گذاشت.

تاپاسه گفت: “قانون مدل کمیته بازاریابی محصولات کشاورزی (APMC) قانون 2003 توسط دولت NDA به رهبری وجپایی ارائه شد. با این حال بسیاری از دولتهای ایالتی تمایلی به اجرای آن در آن زمان نداشتند.”

تاپاسه در بیانیه ای در اینجا گفت: “پاوار پس از به عهده گرفتن مسئولیت وزیر کشاورزی اتحادیه ، تلاش كرد تا با دعوت از پیشنهادهایی برای اجرای قانون ، اجماع گسترده تری در میان هیئت های بازاریابی كشاورزی ایالتی ایجاد كند.”

“مزیت کشاورزان طبق قانون APMC برای دولتهای مختلف ایالتی (توسط پاوار) توضیح داده شد و بسیاری از دولتهای ایالتی برای اجرای آن ظاهر شدند. کشاورزان در سراسر کشور از اجرای این قانون که توسط پاوار تنظیم شده بود سود می برند از منافع کشاورزان محافظت کنید “، تاپاسه گفت.

تاپاسه گفت ، قوانین جدید مزرعه که توسط دولت مودی اداره می شود تردیدها را ایجاد کرده و در مورد کشاورزان در مورد موضوعاتی مانند حداقل قیمت حمایت ، ناامنی ایجاد کرده است.

“رژیم BJP همچنین نتوانسته است به بسیاری از موضوعات دیگر در قوانین جدید مزرعه رسیدگی کند ، که منجر به اعتراضات گسترده و تحریک کشاورزان در سراسر کشور شده است. رژیم مودی نتوانست اجماع گسترده تری ایجاد کند و نتوانست نگرانی های قانونی را برآورده کند. از کشاورزان و کل مخالفان ، “Tapase گفت.

پاتل به خبرنگاران در ناگپور گفت كه سه قانون مزرعه كه از طرف دولت مودی معرفی شده است با هیچ كسی در میان نگذاشته و هیچ مزیتی برای كشاورز ندارد.

“هیچ شفافیتی در مورد آینده راه اندازی APMC یا مکانیسم حداقل قیمت پشتیبانی (MSP) وجود ندارد ، و همچنین در مورد اینکه کشاورزان می توانند برای تحقق عدالت در صورت مواجه شدن با ضرر و عدم رعایت قراردادها توسط بازرگانان و شرکت های خصوصی ، چه کاری می توانند انجام دهند” ، او گفت.

پاتل در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم حضور NCP در پارلمان هنگام تصویب صورتحساب های مزرعه ، حتی در آن زمان گفت: “ما گفته بودیم كه این قبض ها با شتاب انجام می شود”.

با حمایت پاوار از اعتراض کشاورزان به اصلاحات بحث برانگیز کشاورزی ، منابع دولتی روز یکشنبه خاطرنشان کردند که به عنوان وزیر کشاورزی در بخش UPA ، از وزرای ارشد خواسته است قانون APMC را در ایالت های خود اصلاح کنند تا بخش خصوصی نقش مهمی داشته باشد در مزرعه

پس از پیوستن NCP به احزاب مخالف در حمایت از “بهارات باند” که اتحادیه های کشاورزان خواستار لغو 8 دسامبر شده اند ، قرار است در 9 دسامبر ، رئیس جمهور رام نات کوویند ، رئیس جمهور رام نات کوویند دیدار کند. قوانین جدید بازاریابی کشاورزی در مرکز

منابع دولتی گفتند که پاوار در نامه ای به سال 2010 شیلا دیکشیت ، وزیر ارشد وقت دهلی گفته است که بخش کشاورزی برای رشد ، اشتغال و رونق اقتصادی در یک منطقه روستایی کشور به بازارهای مناسب کار می کند.

در نامه پاور آمده بود كه خواستار اصلاح قانون دولت APMC است: “این امر مستلزم سرمایه گذاری عظیم در زیرساخت های بازاریابی از جمله زنجیره سرد است. و برای این امر مشاركت بخش خصوصی ضروری است ، كه برای ایجاد آن باید یك محیط نظارتی و سیاست مناسب ایجاد شود.” .

پاوار در نامه ای خطوط مشابه خطاب به وزیر وقت مادیا پرادش ، شیوراژ سینگ چوهان ، بر لزوم سرمایه گذاری در زیرساخت های پس از برداشت و بازاریابی از دروازه مزرعه تا مصرف کننده تأکید کرده و گفته بود: “بخش خصوصی باید نقش مهمی داشته باشد. در این رابطه”.

پاوار وزیر کشاورزی ، امور مصرف کننده ، غذا و توزیع عمومی در دولت به رهبری منموهان سینگ بود.

پاوار روز یکشنبه از مرکز خواست تا شناخت جدی از اعتراض کشاورزان را ادامه دهد و گفت که اگر بن بست ادامه یابد ، آشفتگی به دهلی محدود نخواهد شد و مردم از سراسر کشور در کنار کشاورزان معترض خواهند ایستاد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.