کشاورز ژاپنی گران ترین انبه های جهان را در زمستان برداشت می کند

کشاورز ژاپنی انبه «ویژه زمستان» را به طور طبیعی برداشت می کند و هر کدام را به قیمت 19000 روپیه می فروشد.

تصویر نمایشی ویکی‌مدیا کامانز

انبه که به طور گسترده به عنوان “پادشاه میوه ها” شناخته می شود، به طور گسترده در طول ماه های گرم تابستان شروع به رسیدن می کند، بسته به محل و تنوع انبه، در دوره های مختلف، به ویژه از اواسط تابستان تا زمستان، در سراسر جهان برداشت می شود. آنها عمدتاً برای چیدن در اواخر تابستان و پاییز آماده هستند. با این حال، یک کشاورز در جزیره هوکایدو ژاپن برخلاف شانس پیش رفته است و در حال حاضر در حال برداشت برخی از آبدارترین و خوشمزه ترین انبه ها در ماه های سرد زمستان است. انبه‌هایی که کشاورز ادعا می‌کند به‌طور طبیعی تولید می‌شوند احتمالاً جزو گران‌ترین انبه‌هایی هستند که هر کدام به قیمت ۲۳۰ دلار (تقریبا ۱۹۰۰۰ روپیه) فروخته می‌شوند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، هیرویوکی ناکاگاوا 62 ساله انبه های “ویژه زمستانی” خود را در مزرعه خود در Otofuke هوکایدو برداشت می کند. در حالی که دمای بیرون تا منفی 8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، دمای داخل گلخانه او در حدود 36 درجه سانتیگراد است.

کشاورز ژاپنی انبه مخصوص زمستانی را برداشت می کند

دختر

دختری از توییتر برای عکس سلفی خود پس‌زمینه می‌خواهد. نتایج شما را در انشعابات ترک خواهد کرد

دختر

زن بنگالورو پاسخ خنده‌داری به یک کلاهبردار شغلی می‌دهد

طبق این گزارش، ناکاگاوا بیش از یک دهه است که انبه را در منطقه برفی شمالی ترین جزیره ژاپن پرورش می دهد. او قبلاً یک شرکت نفت را اداره می کرد اما بعداً به کشت انبه روی آورد.

ناکاگاوا تحت راهنمایی یک کشاورز انبه دیگر که در مورد پرورش میوه در ماه های زمستان متقاعد شده بود، مزرعه خود را تأسیس کرد و استارتاپ خود را با نام Noraworks Japan تأسیس کرد. چند سال پس از آن، او مارک تجاری انبه خود را با نام Hakugin no Taiyo، که تقریباً به «خورشید در برف» ترجمه می‌شود، ثبت کرد.

از آن زمان، او کسب و کار خود را کاملاً کارآمد اداره می کند و در حال حاضر آنها را به قیمت حدود 230 دلار می فروشد. ناکاگاوا با اشاره به اینکه می‌خواست چیزی «طبیعی از طبیعت» خلق کند، یادآور شد که هرگز فکر نمی‌کرد آزمایشی در کشاورزی پایدار روزی گران‌ترین انبه‌های جهان را تولید کند.

کشاورز با صحبت در مورد اینکه چگونه توانسته است انبه را در ماه های سرد پرورش دهد، راز استفاده از دو منبع طبیعی یعنی برف و چشمه های آب گرم اونسن را بیان کرد. او برف ماه‌های زمستان را ذخیره می‌کند تا در تابستان‌ها گلخانه‌هایش را خنک کند تا شکوفه‌دهی میوه‌ها را به تأخیر بیندازد، سپس از چشمه‌های آب گرم طبیعی برای گرم کردن گلخانه استفاده می‌کند و حدود 5000 انبه خارج از فصل برداشت می‌کند.

علاوه بر این، وی همچنین به چند مزیتی که برداشت در فصل زمستان به همراه دارد، اشاره کرد. از حشرات کمتر گرفته تا آب و هوای کم رطوبت و دسترسی بهتر به نیروی کار، ماه های زمستان بهترین و پایدارترین دوره برای برداشت انبه برای ناکاگاوا بود.

ناکاگاوا ادعا کرد که انبه ها نیز بسیار شیرین تر از انبه های معمولی با محتوای قند بالاتر و بافت نرم کره ای هستند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام