کنوانسیون NRA پس از چند روز پس از تیراندازی های جمعی ویرانگر، رقبای اصلی جمهوری خواه ریاست جمهوری را جذب می کند

ایندیاناپولیس: اووالده سال قبل بود. نشویل و لوئیزویل اکنون در حال بازی هستند. انجمن ملی تفنگ برای دومین سال متوالی روزهای نشست سالانه خود را پس از تیراندازی های گسترده جمعی برگزار می کند.

این رویداد سه روزه روز جمعه با تجمع صدها تن از فعال ترین اعضای گروه در مرکز همایش در ایندیاناپولیس، از جمله تعدادی از رقبای اصلی جمهوریخواه برای ریاست جمهوری آغاز شد. این به اندازه کافی مهم بود که به طور بالقوه بر مراحل اولیه انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه برای سال بعد تأثیر گذاشت.

این واقعیت خشن را نشان می دهد که چنین قتل عام هایی خود را در جامعه آمریکایی جا انداخته اند تا جایی که NRA دیگر نمی تواند رویدادهای خود را در اطراف آنها برنامه ریزی کند. همچنین هیچ تمایل واقعی برای: این گردهمایی مصادف است با دومین سالگرد تیراندازی مرگبار 9 نفره در کارخانه FedEx ایندیاناپولیس.

وین لاپییر، مدیر عامل NRA در اظهارات کوتاهی به تیراندازی های جمعی اخیر اشاره ای نکرد.

لاپیر گفت: «سیاستمداران متنفر از اسلحه هرگز نباید بدون ترس از آنچه این انجمن و همه میلیون‌ها عضو ما می‌توانند برای حرفه سیاسی خود انجام دهند، به رختخواب بروند.

اما رندی کانر، مربی اسلحه و تپانچه برای NRA از وینزبورگ، پنسیلوانیا، احساسات بسیاری از حاضران را هنگامی که در مصاحبه ای گفت که مقصر دانستن اسلحه برای تیراندازی های دسته جمعی اشتباه است، ابراز کرد: «اسلحه تا زمانی که کسی آن را بلند نکند خطرناک نیست. ” او گفت.

کانر گفت: «هیچکس نمی‌خواهد خشونتی را که امروز در مدارس می‌بینید ببیند. اما من فکر نمی‌کنم که گرفتن اسلحه از دست شهروندان عادی هیچ‌یک از این موارد را تغییر دهد.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد که اولین حضور عمومی او پس از دستگیری و محاکمه هفته گذشته در نیویورک به اتهامات جنایتی ناشی از پرداخت پولی به بازیگر پورن استورمی دانیلز در طول مبارزات انتخاباتی سال 2016 او بود. حفاظت از سرویس مخفی او به این معنی است که شرکت کنندگان نمی توانند در این همایش اسلحه داشته باشند.

همچنین روز جمعه، مایک پنس، معاون سابق رئیس‌جمهور ترامپ، که در حال بررسی پیشنهاد خود برای کاخ سفید در سال 2024 است، سخنرانی کرد – اولین باری است که آنها در همان روز از زمان جدایی‌شان پس از قیام 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده در یک رویداد کمپین سخنرانی کردند. .

پنس که قبل از سخنرانی خود در NRA با هیاهوهای پراکنده روبرو شد، در سال‌های اخیر از تعدادی گردهمایی محافظه‌کاران، از جمله کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران و همچنین گردهمایی سالانه ائتلاف ایمان و آزادی پس از اینکه او در سال 2021 در آنجا هو شد و به او سرکشی کرد، نادیده گرفت.

معاون سابق رئیس جمهور به تیراندازی در یک بانک لوئیزویل، کنتاکی، که این هفته پنج نفر را کشت و در یک مدرسه مسیحی در نشویل، تنسی، در 27 مارس که منجر به کشته شدن سه کودک 9 ساله و سه کارمند شد، اشاره کرد. اما او گفت: «ما نیازی به کنترل اسلحه نداریم. ما به کنترل جرم نیاز داریم.»

پنس گفت: «ما نیازی به سخنرانی در مورد آزادی شهروندان قانونمند نداریم. ما به راه حل هایی برای محافظت از فرزندانمان نیاز داریم.»

به جای اسلحه کمتر، پنس خواستار موسسات بیشتری برای بیماران روانی و بودجه فدرال برای افسران مدارس مسلح شد. او همچنین خواستار یک قانون مجازات اعدام فدرال با درخواست سریعتر برای مجازات سریع تر عاملان تیراندازی های جمعی شد.

من به جو بایدن و افراط گرایان کنترل اسلحه می گویم: از رویاهای توقیف اسلحه دست بردارید. پنس گفت: از به خطر انداختن جان ما با ممنوعیت اسلحه دست بردارید.

دو منتقد جمهوری‌خواه ترامپ – فرماندار سابق آرکانزاس، آسا هاچینسون، که پس از انتشار اخبار کیفرخواست رئیس‌جمهور سابق، کمپین انتخاباتی خود را در سال 2024 اعلام کرد، و کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، که ممکن است پیشنهاد خود را برای کاخ سفید آغاز کند – نیز در حال سخنرانی هستند.

نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل، که مبارزات انتخاباتی خود را در سال 2024 در فوریه آغاز کرد، پیام‌های ویدیویی ارائه می‌دهد. تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی، که کمیته اکتشافی ریاست جمهوری را در این هفته اعلام کرد، و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که به عنوان رقیب اصلی ترامپ در نظر گرفته می شود، اگرچه هنوز وارد رقابت نشده است.

درد ناشی از تیراندازی های لوئیزویل و نشویل از مرزهای حزب عبور کرده است. فرماندار دموکرات کنتاکی، اندی بشیر، درباره کشته شدن یکی از دوستانش در تیراندازی در لوئیزویل صحبت کرد، در حالی که فرماندار جمهوری خواه تنسی، بیل لی، گفت که دوستانش در جریان حمله به مدرسه نشویل کشته شده اند.

لحن کنوانسیون NRA مانند سال گذشته که این گروه کنوانسیون خود را در هیوستون برگزار کرد، تنها سه روز پس از قتل عام 19 دانش آموز و دو معلم در یک مدرسه ابتدایی در سراسر تگزاس در شهر Uvalde بود.

علاوه بر همپوشانی بیشتر با تراژدی اخیر، پنس و برخی دیگر از سخنرانان قصد دارند با سفر به نشویل برای دیدار با اهداکنندگان ارشد GOP که در آنجا جمع شده بودند، سخنرانی های NRA خود را دنبال کنند.

کریس مورفی، سناتور دموکرات کانکتیکات، که از دو حزب حمایت می کرد، گفت: “هر جمهوری خواه ملی مهم، هر جمهوری خواه که برای نامزدی ریاست جمهوری کلاه خود را در رینگ انداخته است، این آخر هفته حاضر می شود تا وفاداری همیشگی خود را به NRA و لابی اسلحه نشان دهد.” قانونی که سال گذشته تصویب شد و پس از تیراندازی Uvalde، محدودیت‌های فدرال جدیدی را برای اسلحه اعمال کرد. بچه های ما شکار می شوند و مدل کسب و کار NRA کمک به شکارچیان است.

در واقع، حمایت از حقوق اسلحه در میان رای دهندگان جمهوری خواه بیشتر از رای دهندگان به طور کلی است. به گفته AP VoteCast، یک نظرسنجی گسترده از رای دهندگان، حدود 56 درصد از رای دهندگان در انتخابات میان دوره ای پاییز گذشته گفتند که می خواهند قوانین سخت گیرانه تری برای اسلحه در سراسر کشور داشته باشند، در حالی که تنها 28 درصد جمهوری خواهان هستند.

حدود نیمی از جمهوری خواهان گفتند که قوانین اسلحه باید به همین شکل باقی بماند.

همچنین جمعه به نمایش درآمد، تجدید حیات NRA و نقش کلیدی ای که قرار است در رقابت های ریاست جمهوری سال آینده ایفا کند – در یک انحراف شدید از سال 2020. در آن زمان، این سازمان در تلاش بود تا دوباره جمع شود و شاهد کاهش عضویت و هزینه های سیاسی بود. پس از آشفتگی های حقوقی و مالی جدی – از جمله یک تلاش شکست خورده برای ورشکستگی، یک دعوای حقوقی دسته جمعی و تحقیق در مورد کلاهبرداری.

در این میان، ترامپ سابقه متناقضی در مورد اسلحه دارد. NRA یکی از حامیان اصلی مبارزات انتخاباتی او در سال 2016 بود و حدود 30 میلیون دلار را برای حمایت از نامزدی که گاهی اوقات به حمل اسلحه خود اشاره می کرد و متعهد به حذف مناطق عاری از سلاح در مدارس و پایگاه های نظامی می شد، هزینه کرد. ترامپ همچنین متعهد شد که یک حق ملی برای حمل ایجاد کند.

اما، در حالی که کشور از یک سری تیراندازی‌های دسته‌جمعی متحمل شد، دولت ترامپ سهام بی‌سابقه را که در حمله سال ۲۰۱۷ به کنسرت موسیقی کانتری لاس‌وگاس که منجر به کشته شدن ۶۰ نفر شد، استفاده شد، ممنوع کرد. پس از تیراندازی در مدرسه پارکلند در فلوریدا در سال بعد، ترامپ از جمهوری‌خواهان کنگره خواست تا بررسی‌های پیشینه را گسترش دهند و پیشنهاد توقیف اسلحه از بیماران روانی را داد.

او همچنین پیشنهاد کرد که حداقل سن برای خرید تفنگ های تهاجمی از 18 به 21 سال افزایش یابد و پیشنهاد کرد که آماده گفتگو در مورد احیای ممنوعیت سلاح های تهاجمی است. با این حال، پس از ملاقات بعدی با NRA، ترامپ فشار خود را رها کرد و در عوض بر مسلح کردن معلمان و ایجاد امنیت بیشتر مدارس تمرکز کرد.

دونا آلبرتز، که حدود 600 مایل (965 کیلومتر) از گرینبریار، آرکانزاس، برای این کنوانسیون سفر کرد، گفت که هیچ چیز نمی تواند در رای او به ترامپ در سال 2024 تأثیر بگذارد.

آلبرتز گفت: «او مرد خوبی است و کاری را که می‌گوید انجام می‌دهد و این کشور را دوست دارد.»

طرفداران حقوق اسلحه همچنان تصمیم دادگاه عالی ژوئن گذشته را جشن می گیرند که گفته بود آمریکایی ها حق حمل سلاح گرم در ملاء عام برای دفاع از خود را دارند. این امر با تغییر آزمونی که دادگاه‌های پایین‌تر مدت‌ها برای ارزیابی چالش‌های محدودیت‌های سلاح گرم از آن استفاده می‌کردند، در را به روی موجی از چالش‌ها برای محدودیت‌های سلاح گرم در سراسر کشور باز کرد.

در بحبوحه تحولات پس از این حکم، دادگاه ها قوانینی غیرقانونی از جمله اقدامات فدرال را برای دور نگه داشتن اسلحه از دست سوء استفاده کنندگان خانگی و متهمان تحت کیفرخواست جنایت و همچنین ممنوعیت داشتن اسلحه با شماره سریال حذف شده اعلام کردند. دادگاه ها همچنین در حال بررسی چالش هایی برای ممنوعیت دولتی تفنگ های نیمه خودکار به سبک AR-15 هستند.

تلاش برای مقابله با حامیان حقوق اسلحه یک جنبش فزاینده ایمنی اسلحه بوده است که ده ها میلیون دلار را به کمپین های سیاسی سرازیر کرده است. این شامل Moms Demand Action نیز می‌شود، که در میان ائتلافی از گروه‌هایی بود که سخنرانی‌های روز جمعه را به‌عنوان «دعای نامزدهای راست افراطی» ریاست‌جمهوری به سخره گرفتند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام