کنگره CMO را به فراخواندن افسران بازگشته برای یافتن نقص در نامزدها متهم می کند

انتخابات کارناتاکا 2023: کنگره CMO را به فراخواندن افسران بازگشته برای یافتن نقص در نامزدها متهم کرد

رئیس کنگره کارناتاکا، دی کی شیواکومار، علامت پیروزی را در طول مبارزات انتخاباتی نشان می دهد. ANI

بنگالورو: دفتر باساوراج بومایی متهم شده است که با افسران بازگشته مناطق مختلف تماس گرفته و به آنها دستور داده است تا عمداً نقص در نامزدهای ثبت شده توسط حزب کنگره را پیدا کنند و اشتباهات پرونده نامزدهای BJP را که در انتخابات مجلس شرکت می کنند، اصلاح کنند.

دی کی شیواکومار، رئیس کمیته کنگره کارناتاکا پرادش (KPCC) از کمیسیون انتخابات خواست که این موضوع را بررسی کند و جزئیات فراخوان CMO را احضار کند تا حقیقت را مشخص کند.

رئیس واحد کارناتاکا کنگره در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “توطئه بزرگی برای رد درخواست های نامزدهای کنگره در حال انجام است.”

او ادعا کرد که برنامه‌های برخی از نامزدهای BJP مانند درخواست‌های حوزه انتخابیه ساونداتی یلما ناقص است، اما CMO “مستقیماً با افسر تماس گرفت و به او دستور داد تا تغییراتی ایجاد کند.”

رئیس افزود: «نیازی به توضیح بیشتر نیست که چگونه یک تیم بزرگ در تلاش برای رد درخواست (من) است. همه شما از آن مطلع شده اید.»

علاوه بر این، شیوکومار، که از حوزه انتخابیه کاناکپورا نامزد شده است، گفت که او 10 بار نامزدی خود را ثبت کرده است و خاطرنشان کرد که “وقتی آنها می توانند این کار را با من انجام دهند، تصور کنید با نامزدهای عادی چه می توانند بکنند”.

وی افزود: «بر همه افسران بازگشته فشار وارد می‌شود. سوء استفاده گسترده از قدرت وجود دارد. EC باید به آن توجه داشته باشد. CMO باید مورد بررسی قرار گیرد.»

شیواکومار در مورد اتهام وزیر اتحادیه، شوبها کاراندلاجه مبنی بر اینکه کنگره از نامزدهایی که برای شرکت در انتخابات مجلس مجوز دریافت کرده اند «رشوه» جمع آوری کرده است، شیواکومار پاسخ داد که حزب او «40 درصد کمیسیون» را جمع آوری نکرده است.

ما فقط در حال جمع آوری بودجه برای حزب خود هستیم. شیواکومار توضیح داد: ما 2 لک از نامزدهای عمومی و 1 لک از نامزدهای SC/ST جمع آوری می کنیم.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام