کیت مکش هوای موتور خودرو چیست

کمپرسور هم زیر بار میره ولی اصن سرد نمیکنه. کولرم سرد نمیکنه. گازش چک کردم داره. اقا قیمت ماشین کسی داره؟ البته این یک مزیت عمده نیست اما برای بسیاری از افراد نصب این نوع فیلتر هوا بر روی ماشین خود بسیار لذت بخش است. مونده به سرحالی دو تا ماشین. سیستم تعلیق خودرو دو وظیفهٔ مهم را برعهده دارد که یکی جذب نوسانات و ارتعاشات وارد به چرخها بر اثر ناهمواریهای جاده و دیگری تماس مؤثر لاستیک چرخها با سطح جاده است. روتز یکی از قدیمی ترین نوع سوپرشارژ ها به حساب می آید که از دو عدد روتور پرهدار تشکیل شده است. نصب اکثر سیستم های مکش هوا و فیلتر هوا آسان است و شما می توانید در عرض یک روز آن را انجام دهید. یکی از اصلی ترین نرمافزارهای ریمپ ECU است که محصول شرکت Alientech است و در اکثر نقاط دنیا از آن برای پروگرام کردن چیپ های ایسیو استفاده میشود. میلسوپاپ ریس به نسبت مدل معمولی، برجستگیها و زاویههای متفاوتی دارد که باعث میشود عملکرد موتور خودرو بهبود یابد. تیونینگ داشبورد خودرو پژو 405 شامل مخمل پاشی داشبورد ، چرم کاری و تودوزی داشبورد می باشد.

در حالت پیچیده تر که فقط بر روی برخی خودروها قابل اجرا است، لولا بر روی سقف قرار دارد و درب های خودرو مانند بال عقاب، به سمت طرفین خودرو و سپس به طرف بالا باز می شوند. در این قسمت، در مورد توربوشارژر صحبت خواهیم کرد که یقیناً شاهکلید افزایش شتاب خودرو به روش غیر اتمسفریک محسوب میشود. یعنی آنها تا حد معین و محدودی میتوانند فشار هوا و در نهایت توان موتور را بالا ببرند زیرا میللنگ که عامل حرکت آنهاست مقداری از توان موتور را مصرف میکند و مقداری انرژی تلف شده وجود خواهد داشت، سوپرشارژرها حدود ۲۰ درصد از توان خروجی موتور را میگیرند اما در حالت بهینه کارکرد، حدود ۴۶ درصد توان موتور را ارتقا میدهند. طراحی خاص و سطح صیقلی هدرزها که معمولا از جنس فلزاتی، چون فولاد، استیل و آلیاژهای بسیار گران قیمت ساخته میشوند به خروج سریع و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری میرساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد به قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه خودروهای معمولی میافزاید. همانطور که ما بدون اکسیژن قادر به ادامه زندگی نیستیم، ماشینها هم برای حرکت به این ماده محتاجاند.

اما چرا؟ قطعاتی که کارخانجات خودروسازی روی خودرو نصب میکنند به علت تیراژ تولید، قیمت تمامشده و سیاستهای فروش از نظر کیفیت در یک سطح قابل قبولی هستند اما آن ویژگیهای ایدهآل که مدنظر ما هست را ندارند و سرسیلندر هم از قاعده مستثنا نیست. برای عضویت در گروه، روی آن کلیک نمایید. اين عمل با گرفتن گرما از سيلندر همراه است در نتيجه دماس محفظه ی احتراق كم مي شود. درحقیقت می توان گفت، درهدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر بفرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی، این کار سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور هم بی تاثیر نیست. جمله تغییرات در هدرز و کیت مکش و انواع تقویت کننده های موتور دارا می باشد، خوب جواب میدهد . این قطعه جایگیزین منیفولد (منیفول) چدنی فابریک موتور شده و به سبب طراحی بهتر خود , موجب افزایش عملکرد , بهبود قدرت خروجی پیشرانه و کاهش مصرف سوخت می شود .

سیستمهای انژکتوری به دلیل بهبود عملکرد موتور، تقریبا در حال همهگیر شدن در صنعت خودروسازی هستند. برخی افراد بدلیل عدم تعویض به موقع یا خرابی شمع و وایرها، مشکل سیستم انژکتور، خرابی سنسورها، پر شدن کاتالیزور، تنظیم نبودن موتور و باد لاستیکها و یا ضعیف شدن دیسک و صفحه کلاچ و خلاصه دهها احتمال دیگر از شتاب استاندارد کارخانه چند ثانیه عقبتر هستند اما همزمان در لوازم اسپرتیها دنبال راهی برای افزایش چند اسب بخار میگردند! یا در مثالی دیگر تغییر در ضرایب گیرباکس به منظور شتابگیری بهتر، حداکثر سرعت را کاهش خواهد داد و مصرف سوخت را هم افزایش میدهد. این همان کیتی است که اکنون برای سایر وسایل نقلیه مجهز به پیشرانه هلکت (Hellcat) مورد استفاده قرار میگیرد.کیت ارتقای هنسی شامل سیستم سوپرشارژر جدید ۲/۶۵ لیتری، مبدلهای کاتالیزوری جریان بالا و سوپاپ میانگذر سوپرشارژر، تنظیم دریچه گاز، ارتقای انژکتورهای سوخت و پولی، کالیبراسیون HPE، سیستم جریان بالای تقویت مکش هوا و چند تغییر دیگر است که پیشرانه را به قدرت ۱۰۱۲ اسب بخار در ۶۵۰۰ دوربردقیقه و گشتاور ۱۳۱۴ نیوتنمتر در ۴۲۰۰ دور بر دقیقه میرساند. 7-افزایش اسب بخار با گارانتی! مگه با ۷.۴.۴ نمیشه؟ لطفا تا پایان این مقاله با مجله” همراه مکانیک” همراه باشید. خودروی ۱۰ ثانیهای به خودرویی میگویند که میتواند در مسابقه درگ، مسیر ۴۰۰ متر را در زمان ۱۰/۹ ثانیه یا کمتر به پایان برساند.