گربه از طبقه ششم به شیشه ماشین سقوط کرد. به طور معجزه آسایی زنده می ماند

گربه از طبقه ششم به شیشه ماشین سقوط کرد.  به طور معجزه آسایی زنده می ماند

گربه از طبقه ششم به شیشه ماشین سقوط کرد. Facebook/@Apiwat Toyothaka

گربه ای به وزن 8.5 کیلوگرم از یک ساختمان 6 طبقه به پایین سقوط کرد اما پس از برخورد با شیشه عقب خودرو که در زیر آن پارک شده بود به طور معجزه آسایی زنده ماند. در بانکوک تایلند، جایی که این حادثه به ویژه پس از گربه رخ داد، صاحب شیفو فراموش کرده بود در بالکن آپارتمان را قفل کند. مترو گزارش شده است. در 27 مه، مالک خودرو، آپیوات تویوتاکا، تصویری از گربه را که در کنار شیشه عقب شکسته سقوط کرده بود در فیس بوک به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، یک فیلم دوربین مداربسته از ویدیوی ویروسی نیز در اینترنت در حال پخش است. آپیوات نوشت: «ساعت 7 صبح، نیتی به من زنگ زد که گربه ای به این بیماری مبتلا شده است افتاده داخل ماشین من گیج شدم. چرا داخل ماشین افتاد؟ آنها گفتند من که گربه 8.5 کیلوگرم وزن داشت. او از هشتگ های «نخورید ماهی تن مینگ، من ببر چاق هستم» و «هنوز هم» استفاده کرد. رفتن اطراف در مورد گربه ها.

حادثه ناگوار

مقالات مرتبط

تماشا کردن:

تماشا کنید: یک زن خانه دار مقیم دبی با داشتن شوهر میلیونر جنبه های منفی دارد

تماشا کردن:

ویدیوی ویروسی: زن نام شوهرش را روی سرش خالکوبی می کند

این حادثه زمانی رخ داد که گربه روی دیوار بالکن صاحبش قدم زد. در کسری از ثانیه از بالکن طبقه ششم سقوط کرد و با ماشین تصادف کرد. صاحب خودرو با حضور در محل متوجه شد شیشه عقب خودروش کاملا شکسته است. علاوه بر این، صاحب گربه را پیدا کرد که گربه را در آغوش او گرفته بود. پس از بردن گربه نزد دامپزشک، مشخص شد که این گربه دارای چند ضربه، دو چنگال شکسته و بینی متورم است، اما هیچ جراحتی تهدید کننده حیات نیست.

با وجود صدمه به ماشینش، تویوتاک – مالک قرمز MG – گفت که عصبانی نیست زیرا تصادف اصلا عمدی نبوده است. او سپس وضعیت شیفو را برای فالوورها و دوستانش که نگران سلامتی گربه بودند به روز کرد.

در یک پست دیگر در فیس بوک، او مجموعه ای از عکس های اشعه ایکس از گربه را منتشر کرد. او نوشت: «علائم نونگ سیفو یا استاد سیفو را در خود پاندای کونگ فو کار به روز کنید. خواهر من طبیعی است، همه چیز می تواند بخورد، می تواند به طور طبیعی دفع کند. هیچ جای تورم یا کبودی نبود، فقط 2 انگشت از ناخن جدا شده بود و فقط خونریزی داشت.

سیاست منع حیوانات خانگی

با یک سیاست سختگیرانه منع حیوانات خانگی، صاحب گربه به دلیل این حادثه 1000 THB (حدود 2382 روپیه) جریمه شد. در مصاحبه ای با رسانه های محلی، مونروتای کلینسوک، مالک مشترک خودرو گفت: «گربه اکنون به محل سکونت صاحبش منتقل شده است. پس لطفا هیچ چیز منفی در مورد او نگویید. مراقبت از گربه ها سخت است و همه چیز به طور تصادفی اتفاق افتاده است. صاحب گربه درس خود را آموخته و سعی می کند به حیوان خانگی خود در کاهش وزن کمک کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام