گزارش Whistleblower گزارش هایی از سوء استفاده جنسی از زنان در ارتش بریتانیا را فاش می کند

تصویر نماینده خبرگزاری فرانسه

گزارش اهانت آمیز یک کمیته پارلمانی در بریتانیا داستان های زنان سرباز در نیروهای مسلح را فاش کرده است که مورد آزار جنسی قرار گرفته اند و شغل خود را به دلیل گزارش دادن از دست می دهند.

یکی از این موارد در مورد یک سرباز زن جوان صحبت می کند که گفته بود قربانی تجاوز جنسی شده است و مجبور شد نیرو را ترک کند در حالی که آزاردهنده او همچنان به سمت خود ادامه می دهد.

شهادت افشاگر که روز پنجشنبه منتشر شد، گزارش تجاوز و تجاوز جنسی به هشت زن را فاش کرد. این گزارش که توسط تیم‌های پزشکی جمع‌آوری شده و به کمیته دفاعی عوام فرستاده شده است، تداوم آزار جنسی در ارتش را برجسته می‌کند.

مقالات مرتبط

ایالات متحده

هیئت منصفه آمریکا دریافته است که دونالد ترامپ، ای ژان کارول، نویسنده، 5 میلیون دلار را مورد آزار جنسی قرار داده است

ایالات متحده

هیئت منصفه دریافت که دونالد ترامپ، ستون نویس مورد آزار جنسی، ای جین کارول: آیا آمریکایی ها همچنان به او رای خواهند داد؟

در ژانویه، گزارشی توسط تلگراف گفت که صدها زن در نیروهای مسلح پس از گزارش تجاوز جنسی توسط همکاران خود به این بخش، با اختلالات شخصیتی مختلف “تشخیص اشتباه” داده شدند.

شهادت ها

قربانی که قبلاً ذکر شد، یک خدمتکار جوان، توسط شخصی مورد تجاوز قرار گرفت که با او “رابطه گاه به گاه” داشت. این زن که در ابتدا تمایلی به گزارش این موضوع نداشت، به یک پزشک عمومی نظامی (GP) مراجعه کرد.

با این حال، پزشک عمومی به او توصیه کرد که “در آینده شرکای خود را با دقت بیشتری انتخاب کند.” پزشک دوم او را متقاعد کرد که این مورد را به زنجیره فرماندهی خود گزارش دهد.

در نهایت، “او در سراسر کشور، به خارج از واحد نخبگان، بر خلاف میل خود برای حرفه متجاوز و واحد نخبه ای که در آن خدمت می کرد، منتقل شد.”

این جدی ترین مورد از هر هشت مورد است.

مورد دیگر داستان تکان دهنده زنی را روایت می کند که در اتاق خود از خواب بیدار شد تا «یکی از اعضای مرد کادر آموزشی را پیدا کند که لباس زیر او را بو می کند». او قبلاً گفته بود که یک بار همان مرد را در حال تماشای خواب او گرفته بود.

این گزارش می افزاید: «او در موقعیت دیگری توصیف می کند که او را به دیوار نگه داشته و به او گفته است که دلیل واقعی او برای پیوستن به این سرویس این است که «تا حد امکان از پا دربیاید».

زنان چاره‌ای جز «تحمل کردن» ندارند

سارا آترتون، رئیس کمیته فرعی دفاعی زنان در نیروهای مسلح، گفت: “موارد ذکر شده در این شواهد دلخراش است و نشان دهنده ناکامی های جدی در سیستم قضایی نظامی و زنجیره فرماندهی است.”

«تجاوز جنسی و تجاوز جنسی جنایات فجیعی هستند. همانطور که این سند نشان می دهد، هنگامی که این جنایات در نیروهای مسلح رخ می دهد، زنان سرباز اغلب احساس می کنند که چاره ای جز تحمل و ساکت کردن ندارند. آنها اغلب این احساس را ایجاد می کنند که باید بین عدالت و حرفه خود یکی را انتخاب کنند، در حالی که به نظر می رسد عاملان سوء استفاده محافظت می شوند.

آترتون گفت: “با این حال، این شواهد اهانت آمیز نشان می دهد که مشکلات جدی پابرجا هستند. این دیدگاه ما را تقویت می کند که سیستم شکایات آنطور که باید کار نمی کند و پرونده های جنایی تجاوز جنسی و تجاوز جنسی باید از سیستم عدالت خدمات حذف شده و به دادگاه های غیرنظامی تحویل داده شود.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.