گونه های پرندگان بدون پرواز متنوع تر بودند ، قبل از انقراض انسان محور – اخبار فناوری ، Firstpost

یک مطالعه جدید نشان داده است که پرندگان بدون پرواز قبل از شروع فعالیت های انسانی منجر به نابودی در این سیاره بیشتر بوده است. اگر تأثیرات انسانی وجود نداشت ، امروزه حداقل چهار برابر تعداد پرندگان بدون پرواز روی زمین وجود داشت.

تیمی از محققان دانشگاه کالج لندن (UCL) مطالعه را انجام دادند و برای این کار لیستی جامع از تمام گونه های پرندگان که از ظهور انسان منقرض شده اند ، تهیه شده است. آنها دریافتند كه حدود 581 گونه پرنده از اواخر پلیستوسن تا به امروز منقرض شده اند و واقعیت مهمتر اینكه تقریباً همه این انقراض ها به دلیل تأثیرات انسانی بوده است.

نویسنده ارشد دکتر Ferran Sayol از مرکز تحقیقات تنوع زیستی و محیط زیست UCL ، که همچنین با دانشگاه گوتنبرگ ، سوئد در ارتباط است ، اشاره کرد که چگونه انقراض انسان محور بر درک ما از تکامل تأثیر گذاشته است. او گفت، تأثیرات انسانی در مورد هر زیست بوم موجود در کره زمین تغییر کرده و منجر به انقراض گونه های مختلف جانوری شده است. هنگامی که ما در حال مطالعه الگوهای تکاملی هستیم ، تأثیری که انسان بر برخی دیگر از گونه ها دارد نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

  گونه های پرندگان بدون پرواز از تنوع بیشتری برخوردار بودند و قبل از انقراض انسان محور رایج بودند

تصویر نمایندگی فلیکر

به عنوان مثال ، ویژگی پرواز در پرواز در پرندگان باعث می شود که آنها بیشتر در معرض انقراض قرار بگیرند زیرا شکار انسانها و حیوانات خانگی آنها مانند گربه ها و سگها راحت تر است. از 581 گونه پرنده که منقرض شدند ، 166 گونه توانایی پرواز ندارند. امروزه فقط 60 گونه پرنده بدون پرواز وجود دارد.

پرندگان معمولاً وقتی توانایی حضور شکارچیان معمول خود را ندارند ، مانند جزایر ، از توانایی پرواز خود خارج می شوند. بیشتر جزایر روی زمین قبل از ظهور انسان پرندگان بدون پرواز روی خود داشتند. به گفته دکتر سایول ، “بدون این انقراض ها ، ما می توانیم این کره خاکی را با جغدها ، دارکوب ها و ایبیس های بدون پرواز تقسیم کنیم ، اما اکنون همه اینها متاسفانه ناپدید شده اند.”

این مطالعه در مجله منتشر شده است پیشرفتهای علمی.