گوگل اولین تبلت پیکسل خود را با قیمت 499 دلار معرفی کرد و قصد دارد با خط تولید آیپد اپل مقابله کند.

گوگل اولین تبلت پیکسل خود را با قیمت 499 دلار معرفی کرد و قصد دارد با خط تولید آیپد اپل مقابله کند.

گوگل سرانجام تبلت پیکسل مورد انتظار را در Google I/O 2023 عرضه کرد. تبلت پیکسل دارای یک صفحه نمایش LCD 11 اینچی است و توسط Tensor G2 SoC قدرت می گیرد. با قیمت 499 دلار و بالاتر، بعید است که در هند عرضه شود.

گوگل به طور رسمی یکی از محصولات مورد انتظار خود را برای مدت طولانی به نام Google Pixel Tablet رونمایی کرد. این دستگاه پیش از این در جریان عرضه سری پیکسل 7 در اکتبر سال گذشته، اشاره شده بود.

معرفی Pixel Tablet نشان دهنده هجوم گوگل به بازار تبلت ها است که عمدتاً تحت تسلط آی پدهای اپل و گلکسی تب S و سری A سامسونگ بوده است. گوگل اذعان می‌کند که بازار تبلت‌ها نسبتاً راکد مانده است و قصد دارد این مشکلات را با تبلت پیکسل حل کند.

تبلت Google Pixel مجهز به Google Tensor G2 SoC است، یک پردازنده اختصاصی که در سری گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 7 نیز یافت می شود. این تبلت که طیف وسیعی از انتخاب ها را به مشتریان ارائه می دهد، در سه رنگ مختلف موجود است که گزینه های فراوانی را برای خریداران بالقوه تضمین می کند.

گوگل

Google Pixel Tablet: جزئیات تبلت آینده گوگل فاش شد، مشخصات، تاریخ عرضه و موارد دیگر را بررسی کنید

گوگل

از Pixel Fold گرفته تا جایگزین فتوشاپ مبتنی بر هوش مصنوعی، در اینجا بزرگترین راه اندازی ها از Google I/O 2023 آورده شده است.

تبلت گوگل پیکسل: مشخصات و ویژگی ها
گوگل برای رقابت مستقیم با آی‌پد نسل دهم اپل (10.9 اینچی)، تبلت پیکسل را به صفحه‌نمایش LCD 11 اینچی (مخصوصاً 10.95 اینچ) مجهز کرده است. اندازه 10-11 اینچی نه تنها دستگاه قابل حمل تری را در مقایسه با صفحه نمایش بزرگتر لپ تاپ ها ارائه می دهد، بلکه آن را در رقابت مستقیم با همتای اپل خود قرار می دهد. این نمایشگر از پشتیبانی لمسی برخوردار است و به کاربران امکان می دهد از یک قلم جداگانه (که برای خرید جداگانه موجود است) برای تولید محتوا یا ساختن گاه به گاه استفاده کنند.

صفحه نمایش تبلت پیکسل دارای وضوح Full-HD + 2560×1600 پیکسل و نرخ به روز رسانی استاندارد 60 هرتز است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش کمی ضخیم هستند، اما این انتخاب طراحی، گرفتن راحت را تضمین می کند و لمس های تصادفی را به حداقل می رساند.

برای کاربران تبلتی که دوربین جلوی افقی را ترجیح می دهند، Pixel Tablet دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در آن پیکربندی است که آن را از دوربین جلوی پرتره گرا که در iPad های اپل وجود دارد متمایز می کند. در زیر سطح، این تبلت توسط SoC Tensor G2 و یک باتری 27 وات ساعتی تغذیه می شود که تا 12 ساعت زمان پخش را برای کاربران فراهم می کند.

پنل پشتی تبلت پیکسل دارای روکش سرامیکی است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. قابل ذکر است، هیچ فلاش LED همراه دوربین پشتی نیست، که ممکن است برای برخی از مشتریان بالقوه ناامید کننده باشد.

تبلت پیکسل که یک تبلت گوگل است، بر روی سیستم عامل اندروید کار می‌کند و به احتمال زیاد با اندروید 13 شروع می‌شود. این تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند انتظار ویژگی‌های انحصاری Pixel را داشته باشند که برای عکاسی، بهره‌وری و سایر عملکردها طراحی شده است. Google مجموعه برنامه های خود را برای این فرم فاکتور خاص بهینه کرده است و تجربه کاربری پیشرفته ای را ارائه می دهد.

علاوه بر این، اگر قبلاً از برنامه‌های Google مانند Gmail، Calendar، Meet، Messages، Photos، Drive و YouTube استفاده می‌کنید، می‌توانید از اتصال متقابل یکپارچه لذت ببرید. این امر نیاز به انتقال اطلاعات خسته کننده بین دستگاه ها را از بین می برد. علاوه بر این، Google Nearby Share، نسخه AirDrop خود را ارائه می‌کند که امکان اشتراک‌گذاری فایل بی‌سیم و بدون دردسر را فراهم می‌کند.

تبلت پیکسل دارای چندین ویژگی قابل توجه است، از جمله سیستم چهار بلندگو برای صدای همه جانبه، سه میکروفون برای ضبط صدای پیشرفته، یک پورت شارژ USB-C برای اتصال راحت، یک اسکنر اثر انگشت در کنار برای احراز هویت امن، و پشتیبانی از Wi- Fi 6 برای اتصال بی سیم سریعتر.

گوگل همچنین هابی را معرفی کرده است که به عنوان یک بلندگو عمل می کند و به طور موثر تبلت پیکسل را به یک دستگاه قابل حمل شبیه به آمازون Echo Show تبدیل می کند. این هاب همچنین می تواند به عنوان شارژر عمل کند و تبلت پیکسل می تواند به عنوان یک قاب عکس دیجیتال در مواقعی که از آن استفاده نمی شود استفاده شود.

Google Pixel Tablet: جزئیات قیمت و رزرو
تبلت گوگل پیکسل دارای قیمت اولیه 499 دلار است که برای مدل پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی تقریباً 40000 روپیه است. گوگل تایید کرده است که تبلت پیکسل برای پیش خرید در چندین کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، نروژ، هلند، ژاپن و استرالیا در دسترس است. این تبلت از 20 ژوئن به فروش می رسد. به عنوان یک امتیاز اضافی، Google یک داک شارژ رایگان را به عنوان بخشی از بسته ارائه می دهد.

با این حال، بعید است که تبلت پیکسل به طور رسمی در هند به فروش برسد. با این وجود، اگر واکنش بازار به Pixel 7a مثبت باشد، این احتمال وجود دارد که Google ممکن است تبلت پیکسل را در هند معرفی کند، البته در مقادیر محدود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام