گوگل به تازگی اولین دستگاه تاشو خود را راه اندازی کرده است. اپل چه کار می کند؟

گوگل بالاخره Pixel Fold خود را معرفی کرد.  اپل با آیفون و آیپد تاشو خود چه کرده است؟

گوگل به جدیدترین شرکت فناوری بزرگ تبدیل شد که با پیکسل فولد خود به مسابقه محصولات تاشو پیوست. شایعات در مورد کار اپل بر روی آیفون و آیپد تاشو مدت‌هاست که به گوش می‌رسد. الان در چه حالی هستند؟

گوگل بالاخره Pixel Fold خود را با قیمت 1800 دلار عرضه کرد. واضح است که Pixel Fold یک محصول هاله است، محصولی که برای ایجاد موج صوتی و تیتر طراحی شده است، بیش از آنکه برای فروش واقعی طراحی شود. این باعث می‌شود که اپل تنها تولیدکننده بزرگ موبایل باشد که دستگاه تاشو در کارنامه خود ندارد.

سامسونگ و سایر رقبا مدتی است که تلاش هایی را برای تبلیغ تلفن های هوشمند و تبلت های تاشو در بازار انجام داده اند. اگرچه این یک بازار خاص باقی می ماند، شایعات حاکی از آن است که اپل به طور داخلی در حال بررسی مفهوم دستگاه های تاشو بوده است. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که اپل کی آیفون یا آیپد تاشو را معرفی کند یا خیر. در جزئیات بعدی، اطلاعاتی را که تا کنون در دسترس بوده است، بیان خواهیم کرد.

اپل مطمئناً روی دستگاه های تاشو کار می کند
شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در حال توسعه نمونه های اولیه برای آیفون ها و آیپدهای تاشو است، اگرچه این دستگاه ها هنوز تا عرضه فاصله دارند. تحلیلگران Ming-Chi Kuo و Ross Young گزارش داده اند که اولین محصول تاشو اپل ممکن است زودتر از سال 2025 معرفی شود. جزئیات خاصی در مورد این دستگاه ها هنوز فاش نشده است.

محتوا

سازندگان محتوا، شاد باشید! اپل سرانجام Final Cut Pro و Logic Pro را به iPads می آورد

محتوا

فاکسکان، سازنده آیفون، سایت بزرگی را در مرکز فناوری هند، بنگالورو خریداری کرد

همچنین بخوانید: اپل قبل از عرضه آیفون تاشو تا سال 2024 یک آیپد تاشو به ارزش 2300 تا 2500 دلار عرضه خواهد کرد.

با توجه به استراتژی محافظه کارانه اخیر این شرکت، این رویکرد محتاطانه اپل تعجب آور نیست. راه اندازی یک تلفن تاشو در این مرحله می تواند به دلیل در دسترس بودن محدود و هزینه های بالاتر مرتبط با این فناوری، به ویژه با توجه به حجم بالای محموله دستگاه های اپل، چالش های تامینی را ایجاد کند.

از نظر طراحی، افراد آگاه به این موضوع پیشنهاد کرده اند که اپل نمونه های اولیه مختلفی را در دست توسعه دارد. یکی از نمونه های اولیه شبیه به آیفونی است که می تواند تا شود، مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ. نمونه اولیه دیگر به شکل یک آی‌پد است که می‌توان آن را تا کرد تا به گوشی تبدیل شود. مینگ چی کو همچنین گفته است که معتقد است تبلت تاشو قبل از گوشی تاشو معرفی خواهد شد.

من در مورد iPad تاشو در سال 2024 مثبت هستم و انتظار دارم این مدل جدید محموله ها را افزایش دهد و ترکیب محصول را بهبود بخشد. آخرین نظرسنجی من نشان می دهد که iPad تاشو دارای پایه فیبر کربنی است. فیبر کربن پایه را سبک تر و بادوام تر می کند.

خط احتمالی محصولات تاشو – آیفون، آیپد و مک بوک
علاوه بر شایعات پیرامون آیفون‌های تاشو و آی‌پد، گزارش‌هایی مبنی بر مذاکره اپل با تامین‌کنندگان در مورد نمایشگرهای 20 اینچی برای لپ‌تاپ‌های تاشو بالقوه وجود دارد.

همچنین بخوانید: اپل حق اختراعاتی را اعطا کرد که دارای نمایشگرهای تاشو هستند که هر دو طرف خم می شوند: گزارش

با این حال، ذکر این نکته ضروری است که این بحث ها به نمونه های آزمایشی مربوط می شود و هیچ برنامه ای قریب الوقوع برای عرضه چنین محصولاتی وجود ندارد. با این وجود، مشاهده این نکته جالب است که اگرچه دستگاه‌های تاشو ممکن است در حال حاضر برای اپل در اولویت نباشند، این شرکت این احتمال را در آینده رد نمی‌کند.

دستگاه های تاشو اپل بسیار گران خواهند بود
بر اساس گزارش CCS Insight، اولین دستگاه تاشو اپل با قیمتی در حدود 2500 دلار پیش بینی می شود که به طور قابل توجهی گران تر از آیفون های فعلی است.

با این حال، شایان ذکر است که دستگاه‌های تاشو سایر شرکت‌ها نیز قیمت بالایی دارند. به عنوان مثال، گلکسی زد فولد 4 سامسونگ و پیکسل فولد گوگل هر دو از 1799 دلار شروع می‌شوند که نشان می‌دهد فناوری تاشو به طور کلی هزینه بیشتری دارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام