یوتیوب‌بر آمریکایی در رستوران آمریکایی «500 روپیه برای 2 سمبوسه» می‌گوید

فقط 2 سمبوسه 500 روپیه؟  یوتیوبر از قیمت های بالا در رستوران ایالات متحده شگفت زده شد

تصویر نمایشی اولین پست

ساموسا، یک غذای مخروطی شکل سرخ شده از پوره سیب زمینی تند که در خمیر آرد سفید پیچیده شده است، میان وعده مورد علاقه هندی هاست. این سمبوسه جیبی مناسب برای هر مناسبتی است، چه جشن تولد باشد، چه شروع باران های موسمی یا فقط یک عصر معمولی. در هند، طعم آن به عنوان یک تجربه به جای یک میان وعده معمولی خیابانی مورد توجه قرار می گیرد. مقاومت هندی ها در برابر این تنقلات لب کوب کننده که تقریباً در همه جای کشور فروخته می شود، سخت است. در حال حاضر، خارجی ها نیز از محبوبیت خود در حیرت هستند. درو هیک، یوتیوب‌بر آمریکایی که به زبان هندی مسلط است، در طول اقامتش در هند سمبوسه را دوست داشت و از قیمت آن‌ها در یک رستوران آمریکایی متحیر شده است.

فحش هندی خارجی

شعار اخیر هیک در اینستاگرام درباره قیمت در رستوران خنده دار است. او در این کلیپ می گوید: «دو سمبوسه در هند 20 روپیه قیمت دارد. اما اینجا، برای دو سمبوسه 500 روپیه است. او دوربینش را تغییر می‌دهد تا منو را با قیمت‌ها نشان دهد و با ناراحتی می‌گوید: «چالو بیهار واپاس چالته‌های بای (برگردیم به برادر بیهار).»

کاربران اینترنت از نحوه صحبت هیک شوکه شدند و بسیاری از او خواستند به هند بازگردد.

کاربری گفت: “برگرد برادر بیهار.” که درو جواب داد “به زودی”. کاربر دیگری نظر داد، “Samosa k liye bus Bihar aa jao bhai.” یکی از کاربران نوشته است: «مای جاب پهلوی بار دوسر کشورهای من ساموسا کا قیمت دهخا، مرا بهی دیماگ قوم گایا تا دخ که، ساب جاگه یاهی هال های، ژاپن کره هو یا لندن آمریکا (وقتی قیمت سمبوسه را در کشورهای دیگر دیدم. برای اولین بار، عقلم را از دست دادم. این در همه جا یکسان است – ژاپن، کره، لندن یا آمریکا).

این ویدیو بیش از 65000 لایک و 900 نظر به دست آورد.

با این حال، این اولین بار نیست که هیک دارد. او به طور مداوم در مورد زندگی خود در اینستاگرام از طریق حلقه های هندی به روز می شود. در ویدئویی که اخیراً منتشر شده است، او در گفتگو با همسرش در حال بحث درباره «کیا یه بهایا معروف هو گایا؟ بالیوود mei jaane waala hai؟ در مورد محبوبیت او

یکی از کاربران با دیدن همسرش که به زبان هندی روان صحبت می کند، نظر داد: “خانواده پوری که هندی آاتی های کیا هستند؟”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام