یوگی آدیتیانات در صحراپور می گوید: «بدون منع رفت و آمد، بدون دانگا، UP mein sab changa»

تماشا کنید:

یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتار پرادش. FILE/PTI.

سحرانپور: «نه منع رفت و آمد، نه دانگا، بالا می ساب چانگایوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتار پرادش، هنگام آغاز یک کمپین انتخاباتی برای نظرسنجی‌های آتی بدن شهری در صحرای پور، گفت.

یوگی اظهار داشت که قانون و نظم در اوتار پرادش تحت حکومت او بهبود یافته است و این ایالت اکنون با جشنواره های بزرگ خود و نه برای مافیا شناخته می شود.

رئیس جمهور در مورد دستاوردهای دولت خود صحبت کرد و متهم کرد که دولت های قبلی مصروف شورش بودند.

“جنایتکاران مافیایی متعلق به گذشته هستند”

او گفت: “جنایتکاران مافیایی متعلق به گذشته هستند. اوتار پرادش اکنون نماد ایمنی، رفاه و اشتغال است.” وی افزود که امروز هویت این ایالت جشنواره ها است نه مافیا و بی نظمی.

یوگی گفت که اوتار پرادش “مال کسی نیست و اخاذی مجاز نخواهد بود”.

در حالی که مردم محلی که تعداد زیادی در آنجا جمع شده بودند، وزیر ارشد خود را تشویق کردند، وی گفت: “اکنون هیچ شورش و منع آمد و شد در اوتار پرادش وجود ندارد و همه چیز خوب است.”

“فضای بدون ترس در اوتار پرادش”

یوگی با انتقاد از دولت های قبلی گفت: “قبل از سال 2017، دولت های اینجا (در اوتار پرادش) برای هیچ کاری به جز ایجاد شورش وقت نداشتند اما امروز در اوتار پرادش منع آمد و شد وجود ندارد. اکنون کانوار یاترا گرفته شده است. قبلاً پرونده های جعلی علیه جوانان تشکیل شده بود، اما اکنون هیچ کس نمی تواند این کار را انجام دهد.”

او گفت: “دختران قبلی می ترسیدند خانه های خود را ترک کنند. با این حال، امروز فضایی بدون ترس در اوتار پرادش وجود دارد.”

یوگی با درخواست از مردم برای حمایت از نامزدهای BJP در انتخابات آتی بدنه شهری، گفت: “این انتخابات برای اتصال موتور سوم به دولت دو موتوره است. پس از انجام این کار، پولی که از دهلی می آید به خوبی استفاده خواهد شد. “

وی با هشدار به رای دهندگان نسبت به دیگر نیروها، گفت: “ما باید تصمیم بگیریم که آیا دولت های کاستیست را می خواهیم که قبل از دوره 2017 وجود داشته اند یا دولتی که وقف رفاه فقرا باشد. همه ما باید تصمیم بگیریم که آیا داشته باشیم. یک سیستم فسادزده یا یک سیستم عاری از فساد. ما باید تصمیم بگیریم که آیا جوانان باید اسلحه در دست داشته باشند یا تبلت و تلفن هوشمند. باید تصمیم بگیریم که آیا صدای تیراندازی در خیابان ها شنیده می شود یا تغییر در زندگی از مردم،” او گفت.

او گفت: “ما باید تصمیم بگیریم که آیا ما خواهان اخاذی توسط هولیگان ها هستیم یا سیستمی که تامین مالی خود را برای فقرا فراهم می کند. باید یک “شهر امن” وجود داشته باشد. “Bhajan Ganga” (سرودهای مذهبی) باید اولویت ما باشد.”

آدیتیانات گفت که مبارزات انتخاباتی را از ساهارانپور آغاز می کند تا از نعمت های ماآ شکامبهاری بهره مند شود.

او گفت: «ما بدون تبعیض، بدون اینکه قیافه، مذهب و چهره کسی را ببینیم، مزایای حکمرانی و طرح ها را دادیم.

نخست وزیر گفت که در شش سال گذشته بیش از ده بار به اینجا آمده است.

“من با چشمان خود غفلت از صحرای پور را قبل از سال 2017 دیده ام. تحت رهبری نخست وزیر نارندرا مودی، صحرای پور با هاله ای جدید از توسعه در مقابل کشور و جهان می درخشد. به زودی شما صحرای پور را پوشش خواهید داد. مسافت دهلی در دو تا دو ساعت و نیم است.”

رئیس‌جمهور همچنین جزئیات برنامه‌های توسعه صحرای پور را بیان کرد.

با ورودی های PTI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام