یوگی آدیتیانات کنگره را به “مسخره” هندوئیسم با پیشنهاد ممنوعیت باجرانگ دال متهم کرد.

نظرسنجی کارناتاکا 2023: یوگی آدیتیانات کنگره را به

یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتار پرادش. فایل PTI

یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتار پرادش، روز شنبه حزب کنگره را به تمسخر دین هندو با پیشنهاد ممنوعیت باجرانگ دال متهم کرد.

اظهارات وی در حالی بیان شد که او در یک گردهمایی عمومی در چیکاماگالورو پیش از انتخابات کارناتاکا سخنرانی کرد. آدیتیانات همچنین گفت که کسانی که با ایده “اک بهارات، سرشتها بهارات” مخالف هستند از سازمان های “ضد ملی” مانند جبهه مردمی هند (PFI) حمایت می کنند.

آدتیانات در توضیح پیوند بین UP و کارناتاکا گفت که از سرزمین رام به سرزمین هانومان (کارناتاکا) آمده است. او گفت: «ارتباط بین دو دولت بر این واقعیت تأکید می‌کند که آنها به طور کامل یکی هستند و مفهوم «اک بهارات، شرشتها بهارات» را «ماده‌ای» می‌کنند.

انتخابات کارناتاکا 2023: کنگره CMO را به فراخواندن افسران بازگشته برای یافتن نقص در نامزدها متهم کرد

انتخابات کارناتاکا 2023: مقامات نظرسنجی هلی کوپتر را جستجو می کنند که خانواده دی کی شیواکومار در آن سفر کرده اند.

«ممنوع کردن باجرانگ دال به این معنی است که کنگره در تلاش است تا دین هندو را به سخره بگیرد. رهبر BJP افزود که جامعه هندو آن را تحمل نخواهد کرد و نمی پذیرد.

با مطرح کردن پیشنهاد موفقیت آمیز BJP برای تحقق ساختن معبد رام در UP، وزیر ارشد از جمعیت خواست شعار “جایکارا ویر باجرنگی، هار هار مهادف” را سر دهند.

او گفت: «زمانی که کنگره و دولت JD(S) در کارناتاکا در قدرت بودند، PFI تشویق شد. اما به دلیل «دولت دو موتوره» (BJP) صلح، هماهنگی و امنیت وجود دارد. درست همانطور که اوتار پرادش به یک ایالت صلح آمیز تبدیل شده است، دولت دو موتوره در کارناتاکا سعی کرد با ممنوع کردن آن، ستون فقرات PFI را بشکند.

یوگی همچنین از مردم کارناتاکا خواست برای شرکت در افتتاحیه بزرگ معبد رام در آیودیا در ژانویه سال آینده از اوتار پرادش دیدن کنند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.