یکپارچه فلزی غول پیکر چند روز پس از ناپدید شدن بدون دلیل مشابه در یوتا در رومانی مشاهده شد

این شی metal فلزی عجیب و غریب اولین بار در 18 نوامبر توسط خدمه هلی کوپتر در حال شمارش گوسفندهای شاخ بزرگ از هوا ، در یک مکان دورافتاده در جنوب شرقی یوتا مشاهده شد

یکپارچه فلزی غول پیکر چند روز پس از ناپدید شدن بدون دلیل مشابه در یوتا در رومانی مشاهده شد

ستون مثلثی و براق در تپه باتکا دوامنه در شهر پیاترا نعمت رومانی کشف شد. توییتر

یک سنگ یکپارچه فلزی غول پیکر مشابه آنچه در ماه گذشته در یوتا کشف شد ، در رومانی اروپا مشاهده شده است.

طبق گزارشی در Metro ، این سازه در رومانی در 26 نوامبر کشف شد ، تنها چند روز پس از آنکه سازه اصلی کشف شده در یوتا بدون هیچ ردی از بین رفت.

طبق گزارش ، یکپارچه جدید در تپه باتکا دوامنه در شهر پیاترا نعمت ، در شمال شرقی کشور نعمت رومانی مشاهده شد. مقامات درباره اینکه صاحب ملک چیست خالی نوشتند.

مقامات رومانی بیشتر اظهار داشتند که معلوم نیست چه کسی یکپارچه را برپا کرده و چه کسی این کار را کرده است ، باید از وزارت فرهنگ این کشور مجوز می گرفت.

این سازه که در چند متری قلعه معروف Petrodava Dacian مشاهده شده است و توسط مردم داکین باستان بین سالهای 82 قبل از میلاد و 106 میلادی ساخته شده است در حدود 13 فوت قرار دارد و یک شی مثلث براق است ، بسیار شبیه به آن در یوتا.

طبق گزارشی توسط الف ایمیل روزانه، به نظر می رسد یکپارچه از رمان علمی تخیلی 2001: ادیسه فضایی الهام گرفته است. در کتاب آرتور سی کلارک که توسط استنلی کوبریک به فیلم تبدیل شد ، یک یکپارچه برای اولین بار در آفریقا حدود سه میلیون سال پیش ظاهر می شود و به یک قبیله گرسنه از میمون های بزرگ اطلاعات را برای شروع ساخت ابزار ارائه می دهد.

در یوتا ، این سازه جمعه شب توسط یک طرف ناشناس برداشته شد. دفتر مدیریت سرزمین (BLM) در بیانیه ای گفت كه ساختاری كه مورد توجه بین المللی و ملی قرار گرفت توسط یك فرد یا گروه حذف شد.

این شی metal فلزی عجیب و غریب برای اولین بار در 18 نوامبر توسط خدمه هلی کوپتر در حال شمارش گوسفندهای شاخ بزرگ از هوا ، در یک مکان دورافتاده در جنوب شرقی یوتا مشاهده شد.

بر اساس این گزارش ، خلبان هلی کوپتر که این کشف را انجام داده حدس می زند که این یکپارچه ممکن است توسط برخی از هنرمندان موج جدید نصب شده باشد و در حالی که مقامات اتفاق نظر دارند که احتمالاً این یک اثر هنری است ، نصب آن در زمین های عمومی هنوز غیرقانونی است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.