“یک روز جدید در آمریکا”: پیروزی جو بایدن باعث جشن های خودجوش در سراسر ایالات متحده می شود

در حالی که طرفداران بایدن جشن می گرفتند ، جمعیت طرفداران ترامپ با نذورات برای ادامه مبارزه با نتایج جمع شدند

شیکاگو: مردم از پنجره های خود فریاد می کشند ، زنگ های گاو را در ایوان هایشان به صدا در می آورند و بوق ماشین هایشان را در خیابان ها بلند می کنند: با انتشار اخبار از طریق تلفن های همراه و صفحه های تلویزیون مبنی بر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ، جشن های خودجوش در عرض چند دقیقه در سراسر کشور آغاز شد و بسیاری همچنان ادامه داشتند. مهمانی های خیابانی به شب.

صبح روز شنبه در شیکاگو ، صدها نفر به خیابان کلارک ریختند و پرچم های آمریکا را به اهتزاز درآوردند ، تشویق و بغل کردند. دموز دستا ، 29 ساله ، از یک غواصی ناگهانی مبهوت و مبهوت از یک فروشگاه مواد غذایی بیرون آمد.

وی گفت: “من فکر می کردم توله ها برای یک ثانیه سری جهانی را برنده شدند.” “این احساس بسیار خوبی است که همه را بسیار خوشحال می بیند. احساس خوبی است که می دانم تنها من نیستم. و ما مدت زیادی است که فرصت خوشبختی با هم را نداشته ایم. “

حتی هنگامی که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا قول داد به مبارزه با نتایج انتخابات ادامه دهد ، و طرفداران وی در صحنه های پرتنش در پایتخت های ایالت جمع شدند تا بدون مدرکی اثبات کنند که انتخابات با تقلب مخدوش شده است ، اصرار ورزند ، صحنه در بسیاری از شهرها یکی از سرگرمی ها بود: در لس آنجلس ، جشن های بداهه در گوشه گوشه خیابان ها آغاز شد. در سیاتل مردم آتش بازی را شلیک کردند. در نیویورک ، جمعیت به میدان تایمز سرازیر شد و سناتور چاک شومر در تماس با بایدن از بروکلین ، تلفن خود را بلند کرد تا رئیس جمهور منتخب بتواند جشن های منطقه را بشنود.

با شب ، طبلزن در حال راهپیمایی جشن در خیابانهای فیلادلفیا بودند و یک گروه موسیقی ماریاچی در واشنگتن دی سی برای جمعیت بازی می کرد.

به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات ایالات متحده را اینجا دنبال کنید

باری کاراس 74 ساله ، بازیگر و فعال سیاسی بازنشسته ، که دو تابلوی بایدن را روی حصار آهنی خود در واشنگتن ، دی سی بالا زده بود ، گفت: “روز جدیدی در آمریکا است”. که گفت ، “اگر همه گیر نباشد ، من شما را بغل می کنم!”

یک روز جدید در پیروزی جو بایدنس باعث جشن های خودجوش در سراسر ایالات متحده می شود

مردم پس از اعلام جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا در نیویورک جشن می گیرند. تانر کورتیس / نیویورک تایمز

در همان حوالی ، راننده یک تویوتا پریوس نقره ای بطور مکرر بوق می زد ، دویدن دویدن دستان خود را به حالت شادی بالا می گرفتند و یک زن با دوچرخه از چهارراه عبور می کرد و از خوشحالی فریاد می زد.

همزمان با جشن هواداران بایدن ، جمعیت طرفداران ترامپ با نذوراتی برای ادامه مبارزه با نتایج جمع شدند و صحنه های پرتنش در رویدادهای رقابتی آغاز شد.

در هریسبورگ ، پنسیلوانیا ، در حالی که برخی از هواداران بایدن در جشن می رقصیدند ، تابلوهایی با پیام هایی مانند “مردم صحبت کرده اند” ، صدها نفر از طرفداران ترامپ برای ساعت ها جمع شدند و شعارهای “دزدی را متوقف کنند” ادعاهای بی اساس رئیس جمهور در مورد تقلب در انتخابات را پذیرفتند. بسیاری اسلحه های بلند به همراه داشتند و پلیس برای جدا نشدن گروه های مخالف وارد عمل شد.

مردی که خود را به عنوان بخشی از پسران مغرور راست افراطی ، گروهی معروف به خشونت معرفی کرد ، تابلویی را در دست داشت که روی آن نوشته شده بود “ایستاده عقب ، ایستاده کنار ، آقای رئیس جمهور” – اشاره ای به اظهارات ترامپ درباره این گروه در حین مناظره ریاست جمهوری در سپتامبر.

در سالم ، اورگان ، فیلم ها نشان می داد شخصی با پوشیدن لباس پسران مغرور از اسپری فلفل روی کسی استفاده می کند و یک نفر دیگر در میان جمعیت مشت می اندازد.

در لانسینگ ، میشیگان ، طرفداران ترامپ شعار می دادند ، “خیابان های کیست؟ خیابان های ما؟ ” و ادعای دروغ ترامپ درباره پیروزی در انتخابات را تکرار کرد. در میان جمعیت درگیری مختصری درگرفت که شامل افراد مسلح از هر دو طرف بود.

کورتیس اودل ، 56 ساله ، که با یک تفنگ AR-15 ایستاده بود ، گفت که هنوز امیدوار به ترامپ است. وی گفت: “آنها هرگز نمی خواهند من را متقاعد كنند كه او پیروز نشده است.”

نیمی از ده نفر در نزدیکی ایستاده بودند و تابلوهای بایدن را به سمت ماشین های عبوری تکان می دادند. جاستین رابینسون ، یک فعال 26 ساله از گرند راپیدز ، گفت که او در ابتدا از برنی سندرز حمایت کرده بود اما از برد بایدن خوشحال بود. وی گفت: “او نامزدی نیست که من می خواستم ، اما از ترامپ بهتر است.” “هنوز ناامیدی زیادی وجود دارد.”

این گردهمایی ها در حالی صورت گرفت که ترامپ نشان داد وی قصد دارد به مبارزه با اختلافات انتخاباتی ادامه دهد ، که نشان داد بایدن با برتری 4 میلیون رای در سراسر کشور و در مسیر کسب بیش از 300 رای انتخاباتی قرار دارد.

دقایقی پس از پیش بینی بیدن برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری ، جمعیت چند ده نفری طرفداران ترامپ هنگام پخش سرود ملی ، در مه سرد مقابل ایالت کاپیتول در بیسمارک ، داکوتای شمالی ایستادند. آنها برای اعتراض به آنچه انتخابات تقلبی قلمداد کردند و حمایت از ترامپ اعتراض کردند.

کن ویگل که نزدیک به دو ساعت برای شرکت در تظاهرات رانندگی کرد ، گفت: “این مرا بیمار می کند.” وی گفت که بایدن را به عنوان رئیس جمهور قبول نمی کند.

در میامی ، حدود دوازده طرفدار ترامپ ، عمدتا کوبایی آمریکایی ، در بیرون از یک رستوران تجمع کردند تا به پیروزی پیش بینی شده بایدن اعتراض کنند. در حالی که برخی از افراد با پرچم های بایدن که در خلاف جهت رانندگی حرکت می کردند ، فریاد می زدند: “به خانه برو!”

معترضین فریاد زدند: “ما سوسیالیست نیستیم!”

در مرکز شهر لس آنجلس ، جایی که تجمع ضد ترامپ توسط گروه های لیبرال از جمله طرفداران Black Lives Matter برای اعتراض به تلاش های رئیس جمهور برای شرکت در انتخابات برنامه ریزی شده بود ، این رویداد به سرعت به یک مکان جشن تبدیل شد.

لیندا گومز ، 37 ساله ، فعال در تلاش برای ارتقا rights حقوق مجرمان متهم و شخص دیگری که قبلاً در زندان بود ، گفت: “من احساس آزادی می کنم.” وی افزود ، “امروز روز مردم است.”

گومز ، مانند سایر افراد در آنجا ، گفت رأی دادن به ترامپ برای دستیابی به تغییراتی که رای دهندگان به دنبال آن هستند کافی نیست.

وی گفت: “ما باید اطمینان حاصل کنیم که همه کارها اجرا می شوند.” “ما باید از بایدن پاسخگو باشیم.”

نشسته در خارج از تالار مشاهیر راک اند رول در کلیولند ، کریستین هانا ، 31 ساله ، بعد از اینکه متوجه شد تلفنش به حالت تعادل روی فرمان دوچرخه اش قرار دارد و با به روزرسانی “منفجر می شود” ، بعد از ظهر دوچرخه سواری خود را متوقف کرد تا اخبار انتخابات را دریافت کند.

هانا یک جمهوری خواه ثبت شده است که گفت با لحن تفرقه افکنانه صحبت های ترامپ مخالف است و همچنین با بخشهایی از کارنامه بایدن مخالف است. وی گفت که به کاندیدای شخص ثالث ، جو یورگنسن رأی داده است.

وی گفت برخی از دوستانش در شبکه های اجتماعی بطری های شامپاین را بیرون می کشند در حالی که دیگران می گفتند: “با این مبارزه کنید ، با این مبارزه کنید”. وی توئیتی از ترامپ را خواند كه در آن رئیس جمهور ادعا كرده است كه در انتخابات پیروز شده است و گفت كه این باعث می شود با تامل در مورد چگونگی پذیرش جان مک كین در سال 2008 شکست بیندیشید.

هانا گفت كه من به تزئين اعتقاد دارم و افزود كه در حال تغيير ثبت نام خود به استقلال است. “من اعتقاد دارم که با برد و باخت با لطف رفتار می کنم.”

در آن سوی خیابان ، چهار معاون کلانتر با یک SUV سیاه بدون علامت نشسته و مراقب بودند.

جولی بوسمن ، سابرینا تاورنیز و لوسی تامپکینز c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.