یک قلعه تاریخی در شتلند اسکاتلند به فروش می رسد، اما یک شرط وجود دارد

اسکاتلند: قلعه 200 ساله به قیمت 30 لک به فروش می رسد، اما یک شکار بزرگ وجود دارد

یک قلعه تاریخی در شتلند اسکاتلند به فروش می رسد. اعتبار تصویر – براو لج

یک قلعه تاریخی به قیمت «بسیار کمتر از میانگین قیمت یک آپارتمان در بریتانیا» در اسکاتلند به فروش می رسد. با توجه به الف بی بی سی گزارش، قلعه 200 ساله در جزیره Fetlar در شتلند اسکاتلند واقع شده است. قیمت فروش 30000 پوند یا 3071872 روپیه است. اما، یک شکار بزرگ در این پیشنهاد وجود دارد. این قلعه مخروبه که بیش از 40 هکتار زمین گسترده شده است، دارای برج های مخدوش، حیاط و باغ های دیواری است. با این حال، خریداران بالقوه ممکن است نیاز به هزینه 12 میلیون پوند یا 1,22,95,57,129 روپیه برای تعمیر ساختمان فرسوده داشته باشند.

نیاز به خریدار احتمالی

Brough Lodge Trust از یک “کارآفرین بشردوست” درخواست کرده است تا این سایت را به یک مکان در سطح جهانی تبدیل کند. لیست پیشنهادی آنها شامل حفظ ساختمان موجود، ایجاد 24 اتاق خواب و یک رستوران است. تراست می‌گوید: «این چشم‌انداز ساده اما مؤثر است، «برو لج… به یک خلوتگاه در سطح جهانی تبدیل می‌شود که همه کسانی را که از آن بازدید می‌کنند خوشحال می‌کند. سرمایه گذاران برای پوشش هزینه های بازسازی ساختمان به جیب های عمیق نیاز دارند.

مقالات مرتبط

توییتر

توییتر یک روز میدانی در مورد اقدام RBI برای برداشت اسکناس های 2000 روپیه ای دارد

توییتر

جریمه بیش از 15000 روپیه عروس برای سوار شدن بر یک SUV متحرک. ویدیو ویروسی می شود

“امید ما این است که یک کارآفرین بشردوست دیدگاه ما را به اشتراک بگذارد و پروژه را به عهده بگیرد. درآمد حاصل از فروش ملک به کار تراست در حمایت از آموزش بافتنی دستی برای کودکان مدرسه شتلند اختصاص خواهد یافت. علاوه بر این، مقامات اعتماد گفتند که کار پیشنهادی علاوه بر مزایای اقتصادی، گردشگری را به جزیره می آورد و برای 14 شغل ایجاد می کند.

داوطلبان از زمان تصاحب املاک بیش از 500000 پوند خرج کرده اند. قلعه را آب بندی کرده و سقف جدیدی به آن افزوده اند.

قلعه در موقعیت عالی

Brough Lodge که در انتهای شمال غربی Fetlar قرار دارد، یک ساختمان فهرست شده در رده A با اهمیت ملی است. آرتور نیکلسون، یک تاجر، آن را بر اساس تجربیات خود در تور فرانسه، سوئیس و ایتالیا ساخت.

این ساختمان از زمان خروج لیدی نیکلسون در دهه 1980 اشغال نشده است، و آن را در جزیره ای با تنها 61 نفر تبدیل کرده است. آخرین وارث بازمانده خانواده، اولیو بورلند، مالکیت ساختمان را به Brough Lodge Trust منتقل کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام