5102 نامزدی توسط بیش از 3600 نامزد برای انتخابات 10 می

انتخابات کارناتاکا 2023: 5102 نامزدی توسط بیش از 3600 نامزد برای نظرسنجی 10 می ثبت شد

رای گیری در مورد 224 کرسی مجمع کارناتاکا به صورت تک مرحله ای در 10 می برگزار می شود. FILE/PTI.

بنگالورو: در مجموع 5102 نامزدی توسط بیش از 3600 نامزد برای انتخابات مجمع کارناتاکا 2023 ثبت شده است. آخرین تاریخ ثبت اسناد 20 آوریل بود. این اسناد روز جمعه توسط کمیسیون انتخابات ایالتی بررسی خواهد شد.

از مجموع نامزدها، 4710 مورد توسط 3327 نامزد مرد و 391 نامزدی توسط 304 نامزد زن ثبت شده است.

در بیانیه ای که پنجشنبه شب توسط دفتر رئیس انتخابات کارناتاکا منتشر شد، آمده است که یک نامزدی توسط یک نامزد “جنسیت دیگر” ثبت شده است.

گزارشی توسط PTI مقامات ذکر کردند که یک نامزد ممکن است تا چهار نامزدی را ثبت کند.

بیش از 707 نامزدی توسط نامزدهایی ثبت شد که خود را با BJP، 651 کنگره و 455 JD (S) معرفی کردند. بقیه از احزاب کوچکتر و استقلالی ها بودند.

از دست نده: انتخابات کارناتاکا: ایالت از یوگی آدیتیانات، ستاره BJP می خواهد که پس از برخورد پسر عتیق احمد در راهپیمایی های متعدد شرکت کند.

روز پنجشنبه که ششمین و آخرین روز ارسال مدارک بود، 1934 نامزدی توسط 1691 نامزد از جمله چندین رهبر برجسته ثبت شد.

داوطلبانی که مایل به انصراف از اطلاعیه خود هستند می توانند تا 24 آوریل این کار را انجام دهند.

نظرسنجی مجمع کارناتاکا 2023: نامزدهای لحظه آخری

ساعاتی قبل از پایان مهلت ثبت نام نامزدها، نماینده کنگره از منطقه روستایی بنگلور DK Suresh مقالات خود را از بخش کانکاپورا، جایی که برادر بزرگترش و رئیس کنگره کارناتاکا، DK Shivakumar، نامزد حزب است، ثبت کرد.

اکثر کارمندان کنگره تصریح کردند که سورش در صورت رد شدن نامزدی شیواکومار، مقالات خود را به عنوان یک “طرح پشتیبان” ثبت کرده است.

همچنین بخوانید: انتخابات کارناتاکا 2023: برادر نماینده شیواکومار نامزدی را از کاناکاپورا، همان بخش خواهر و برادر، ثبت کرد.

نامزد JD (S) HP Swaroop نامزدی خود را از حسن با حمایت کل خانواده نخست وزیر سابق و پدرسالار JD (S) HD Deve Gowda ثبت کرد.

نامزد BJP از Shivamogga Channabasappa، که بلیت او در روز چهارشنبه اعلام شد، نامزدی خود را در حضور رهبر ارشد و MLA KS Eshwarappa، که از سیاست انتخاباتی بازنشسته شده است، ثبت کرد.

نامزد BJP از ماندیا آشوک جایارام اوراق نامزدی خود را با حضور سومالاتا امباریش، نماینده مستقل پارلمان و وزیر سی. ان آشوات نارایان، ثبت کرد.

باید خواند شود: انتخابات کارناتاکا 2023: نخست وزیر مودی در حدود 20 مکان در کارناتاکا که دارای نظرسنجی است کمپین انتخاباتی خواهد کرد.

ستایش جرکیهولی، رئیس کنگره، نامزدی خود را از یماکانمردی در ناحیه بلگاوی ثبت کرد. وزیر Shashikala Jolle اوراق خود را از Nippani بایگانی کرد.

رنوکاچاریا (هونالی) نماینده BJP، کاتا جاگادیش (هبال) و راماچاندرا گودا (سیدلاغاتا)، و راماناتا رای (بانتوال) و یوگش اچ سی (شیواموگا) از کنگره.

تاریخ نظرسنجی مجمع کارناتاکا در سال 2023

رای گیری در مورد 224 کرسی مجمع کارناتاکا به صورت تک مرحله ای در 10 می برگزار می شود.

شمارش آرا و نتایج در 13 می اعلام خواهد شد.

BJP، کنگره و JD(S) سه بازیگر اصلی در انتخابات کارناتاکا هستند.

در انتخابات مجلس 2018، کارناتاکا با شکسته شدن اختیارات خود روبرو شد و BJP با پیروزی با 104 کرسی به عنوان بزرگترین حزب ظاهر شد، کنگره 87 کرسی به دست آورد، در حالی که JD (S) با 30 کرسی پیروز شد.

با ورودی های PTI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام